Publicerat April 4, 201115 yr Efter att sett Kimmos dessert iron skalor vart jag lite sugen så jag passade på att beställa hem lite själv, idag kom ett paket och vill ju givetvis visa er Dessert ironwood Stabbad Redwood Burl Stabbad Black Ash Burl Stabbad Buckeye Burl Honduran Rosewood Burl Kommer spara dessa tills jag har ett par knivar bakom mig, men sen /Jocke
Publicerat April 4, 201115 yr Vilka godbitar . Jag har just suttit och planat ut en valnötsskala med sandpapper i första vår solen. Har slipat i en och en halv timme och kommit drygt halvvägs, härligt meditativt dock. Det ser du ut att slippa. Vart beställde du ifrån?
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Vilka godbitar . Jag har just suttit och planat ut en valnötsskala med sandpapper i första vår solen. Har slipat i en och en halv timme och kommit drygt halvvägs, härligt meditativt dock. Det ser du ut att slippa. Vart beställde du ifrån? ebay, tog 5 dagar från jag beställde att få hit paketet och de va precis vad bilderna visade så är jäkligt nöjd och till vettigt pris (Tycker jag ) /Jocke
Publicerat April 4, 201115 yr Författare sök efter sdcwoodworking Usa 8 st skalor 15 US dollar i frakt tull nej (vet jag ju dock inte om du kan åka på) moms nej (vet jag ju dock inte om du kan åka på) skyll nu inte på mig om du går och förköper dig /Jocke
Publicerat April 4, 201115 yr Låter högst rimligt. Tull samt tullens avgifter och moms brukar jag få betala.
Publicerat April 4, 201115 yr fasen va fina skalor skall bli roligt o se vad du kan få för fina knivar med dom. har själv köpt på mig 1 par dessert ironwood, som är rätt mörka. där jag åxå blev inspirerad av Kimmos kniv.... Ha det gött Eas
Publicerat April 4, 201115 yr Låter högst rimligt. Tull samt tullens avgifter och moms brukar jag få betala.
Publicerat April 4, 201115 yr Författare fasen va fina skalor skall bli roligt o se vad du kan få för fina knivar med dom. har själv köpt på mig 1 par dessert ironwood, som är rätt mörka. där jag åxå blev inspirerad av Kimmos kniv.... Ha det gött Eas jag har 2 knivprojekt som jag så smått börjat med vi får se vart det tar mig mörk dessert är bland det snyggaste jag vet för eller senare kommer det nog dyka upp en med nån av dessa skalor /Jocke
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Mycket fina skalor har du länken på ebay till just denna säljare ? http://stores.ebay.com/SDC-Woodworking
Publicerat April 4, 201115 yr jag har 2 knivprojekt som jag så smått börjat med vi får se vart det tar mig mörk dessert är bland det snyggaste jag vet för eller senare kommer det nog dyka upp en med nån av dessa skalor /Jocke Fina skalor ,har du länken till säljaren på ebay ?
Publicerat April 4, 201115 yr Oj, oj där fanns det att välja på, själv har jag aldrig köpt nåt på ebay, men nu blev jag taggad.
Publicerat April 4, 201115 yr Författare kan berätta att det går 8 par skalor i en smal flat rate box till en fraktkostnad av 14:95 us dollar bra att veta då det kostar lika mycket för 1 par /Jocke
Publicerat April 4, 201115 yr kan berätta att det går 8 par skalor i en smal flat rate box till en fraktkostnad av 14:95 us dollar bra att veta då det kostar lika mycket för 1 par /Jocke Mycket tack för infon, bra få tips av andra som handlat på ebay.
Publicerat April 4, 201115 yr http://stores.ebay.com/SDC-Woodworking Jaha... Då blev man ruinerad igen... Det var ju värre än att gå in i en godisaffär som 7-åring! Grymma träbitar du tog hem! Skulle du ändra dig och börja hata dem så kan jag ta dem av dig så du slipper lida
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Kan byta dina rosewood burl mot en bit färsk gran, 3 kg!!! XD
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Jaha... Då blev man ruinerad igen... Det var ju värre än att gå in i en godisaffär som 7-åring! Grymma träbitar du tog hem! Skulle du ändra dig och börja hata dem så kan jag ta dem av dig så du slipper lida hehe jadu de tog sin tid att bestämma sig satte gränsen till 8 st som fick plats i en small flat rate box hehe skönt att veta om jag skulle lessna på dem, du e snäll du /Jocke kan säga att bilderna på ebay motsvarar skalorna mycket bra
Publicerat April 4, 201115 yr Jag säger bara jäävlar i havet. Vrål snygga bitar. Ber man den som fraktar att skriva det som gift från usa och bara värd ca 50 USD så slipper man tull avgifter o moms.
Publicerat April 4, 201115 yr Såg precis att han skriver detta på flertalet objekt: USA ONLY - WILL NOT SHIP OUTSIDE USA Är det bara för att han skall kunna vägra till de han misstänker eller?
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Såg precis att han skriver detta på flertalet objekt: Är det bara för att han skall kunna vägra till de han misstänker eller? hm ingen aning har inte sett det, hade en del mailkontakt med honom innan jag beställde ang frakt kostnad mm och inget han nämde då men går nog bra om man frågar, han har vart riktigt snabb på att svara på mail
Publicerat April 4, 201115 yr hm ingen aning har inte sett det, hade en del mailkontakt med honom innan jag beställde ang frakt kostnad mm och inget han nämde då men går nog bra om man frågar, han har vart riktigt snabb på att svara på mail Jag vet är det är export/import restriktioner på Desert Ironwood i många länder och det dröjer nog inte så länge innan vi har det här också. Tippar på min teori om att kunna refusera att skicka till en del presumptiva kunder som han är tveksam på.
Publicerat April 4, 201115 yr Författare Jag vet är det är export/import restriktioner på Desert Ironwood i många länder och det dröjer nog inte så länge innan vi har det här också. Tippar på min teori om att kunna refusera att skicka till en del presumptiva kunder som han är tveksam på. ska skicka ett mail sen och fråga så får vi se vad anledningen är tilla tt vissa är us only