Publicerat April 5, 201115 yr http://www.svensktfriluftsliv.se/media/pressmeddelande_beslut_om_bidrag_2011.pdf Är det inte fräckt av Jägarförbundet att roffa åt sig en så stor del av pengarna med tanke på att medlemsantalet är en så försvinnande liten del av det totala medlemsantalet inom Svenskt friluftsliv... // Henrik
Publicerat April 5, 201115 yr Jag måste vara helt blind men jag hittar faktiskt inte Sv Jägareförbundet bland de organisationer som beviljats bidrag i den länkade filen.
Publicerat April 5, 201115 yr För lite sömn för att förstå mig på subtiliteter och ironi idag. Får göra ett nytt försök i môra.
Publicerat April 5, 201115 yr För lite sömn för att förstå mig på subtiliteter och ironi idag. Får göra ett nytt försök i môra. Livet är hårt sade bonden, grymt sade grisen P.s Grattis till lammningen!
Publicerat April 6, 201115 yr Författare För lite sömn för att förstå mig på subtiliteter och ironi idag. Får göra ett nytt försök i môra. Så subtil tycker jag inte att jag var...
Publicerat April 6, 201115 yr Fel plånbok? Men utöver det så håller jag med, skall svenska Kryssarklubben ha stålars så kan väl ungdomsförbunden i varje fall ha en slant!! /Christian
Publicerat April 6, 201115 yr Författare Fel plånbok? Men utöver det så håller jag med, skall svenska Kryssarklubben ha stålars så kan väl ungdomsförbunden i varje fall ha en slant!! /Christian Kan väl säga så här. När jag först såg annonsen om det där lotteriet så tänkte jag att dit kan man väl tänka sig att skänka en slant. (Jag räknar aldrig med att vinna...) Men när jag läst hur pengarna fördelades så ändrade jag mig snabbt. Inte så att jag inte vill stödja övrigt friluftsliv. Men när vårt förbund får noll. Då vill inte jag vara med och sponsra. (Trots att vårt förbund inte är det enda jag är med i av de som ingår!) MVH // Henrik