Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Att ligga på golvet med valpen första tiden? Bra eller Anus?

Featured Replies

Publicerat

Oftast :wacko: ska gå och väcka hunden nu som sover fortfarande i sängen. han ska ut å träna lite.

...... Sover ni alls?

Jämtvalpen tycker det är för varmt att sova i sängen. Stövartiken vill gärna sova i sängen. Labben får inte komma upp då han är lite dålig på att sköta sin hygien.

Stövarn sover gärna hos mig och frågar varje kväll om hon får komma upp. Men säger jag nej så lägger hon sig någon annan stans. Dock fick hon aldrig sova hos mig innan hon var vuxen. Hon får i storsätt bara komma upp när jag fryser om fötterna.

Vilket händer ca 1 gång på 14 dagar..... Då ligger hon som en sten utan att rörasig under natten....

Publicerat

....och var sover du då?:D I hundens korg?:D:rolleyes:

Bra idé. Det är min sida Ville ligger på, så jag sover inklämd på kanten och balanserar. Ska nog testa biabädden någon kväll, den kan vara bekvämare. :D

Publicerat

Bra idé. Det är min sida Ville ligger på, så jag sover inklämd på kanten och balanserar. Ska nog testa biabädden någon kväll, den kan vara bekvämare. :D

Varsågod vännen!:D Det kan ju inte vara någon höjdare att ligga ute på kanten och balansera och en stor vorstehkille jämte sig.:rolleyes::D

Jag kan tänka mig att det blir varmt och skönt jämte honom i sängen.:rolleyes:;):lol: