Publicerat September 7, 201114 yr Författare Scratch, jag har faktiskt funderingar på att sälja av T3:an eftersom det känns som ett avslutat "projekt" . Jag har inte bestämt mig men om du (eller någon annan) är intresserad kan vi kanske komma fram till något Henrik
Publicerat April 9, 201214 yr Hej Henrik! Vad har hänt sedan i höstas? Har du sålt Tikkan, står den orörd kvar eller har du numera ett pipbytarsystem? vh Lars
Publicerat April 9, 201214 yr Författare Hej Lars, Tikkan står kvar än så länge. Den är i o f s till salu men jag har inte jättebråttom att få den såld. Om den blir kvar i vapenskåpet kommer den med all sannolikhet att få ett pipbytarsystem vad det lider men i dagsläget får den vara kvar om ingen är sugen Henrik
Publicerat Februari 20, 201511 yr Författare Hej, nej jag bäddade aldrig PSE kolven. Numera kanske kolven skall kallas "vandringspokalen" eftersom den vandrat vidare och i varje fall tre olika skyttar har haft den efter mig (numera finns den såvitt jag vet i skåne). //Henrik
Publicerat April 5, 20179 yr Detta är en populär post. Stocken är hos Henrik igen sedan en lång tid, det vilt han fäller och de träffbilder han producerar förefaller adekvat underlag för slutsatsen om att stocken är bra. C