Publicerat April 20, 201115 yr Köper du en Remington i 243 så lämnar du alla dörrar öppna för framtiden. Du kan välja vilken kolv du vill och pipa om i mååånga andra tex 7mm08. Tillbehörsmarknaden behöver vi inte ens nämna. Kalibern som sådan behöver inga ytterligare kommentarer Kan nämna att jag har Hornadys nya Superformanceammo hemma i 243,den gör 3925fps eller 1200m/s med en 58grains V-max Vem behöver en 220swift längre /Mike
Publicerat April 20, 201115 yr Det är lugnt Christian.. han kommer iaf att köpa finskt tillslut, fler och fler inser finska stålets fördelar gentemot jänkejärnen
Publicerat April 20, 201115 yr Det är lugnt Christian.. han kommer iaf att köpa finskt tillslut, fler och fler inser finska stålets fördelar gentemot jänkejärnen Nu tyckte du allt att du var rolig, du är nog lite bränd på JJ med tanke på dina erfarenheter med 243:an förra vintern, eller? Finskt stål biter men JJ det går bra att svinga med också, som en vis man en gång sa, tala stillsamt men bär med dig en stor klubba. klubba= JJ. /Christian
Publicerat April 20, 201115 yr Författare Så ja gubbar, Remingtonaren är inte köpt ännu Precis min tanke Mike, är bara vapnet rätt så kan jag alltid byta kaliber senare när .243an är slut vilket den ju lär vara snart eftersom de knappt håller 50 plugg Är lite spänd på att åka ner till gubben idag men jag har inte tid //