Publicerat April 29, 201115 yr tyckte de va LITE för lite ammo hemma så köpte för testets skull en ask Hornady 20gr XTP ask till den lilla söta kalibern! hoppas få hämta bössan nästa helg! veckan därpå blir de jakt varje dag efter jobbet misstänker jag! en Viper 6-24 kikare på den som ska få bekänna färg är tanken
Publicerat April 29, 201115 yr Författare tyckte de va LITE för lite ammo hemma så köpte för testets skull en ask Hornady 20gr XTP ask till den lilla söta kalibern! hoppas få hämta bössan nästa helg! veckan därpå blir de jakt varje dag efter jobbet misstänker jag! en Viper 6-24 kikare på den som ska få bekänna färg är tanken Klockrent lägg upp lite träffbilder sen det är roligt Mvh.
Publicerat April 29, 201115 yr tyckte de va LITE för lite ammo hemma så köpte för testets skull en ask Hornady 20gr XTP ask till den lilla söta kalibern! hoppas få hämta bössan nästa helg! veckan därpå blir de jakt varje dag efter jobbet misstänker jag! en Viper 6-24 kikare på den som ska få bekänna färg är tanken Skyddsjakt?
Publicerat April 30, 201115 yr bilder o förhoppningsvis FILM kommer komma senare japp skyddsjakt på diverse ställen så de är bara o panga på vettu
Publicerat Juli 25, 201115 yr tänkte bumpa tråden då ny kolv är påväg hem till bössan samt kompetent person ska få titta över bössan imorgon! den har strulat så in åt helvete rent ut sagt. nu lever jag på hoppet att den ska funka med den nya kolven!! uppdateringar kommer i helgen då troligen kolven har kommit o monterats! nu är jag sugen på o skjuta!!! men krånglar bössan fortfarande så blir de mitt nya spett till grytjakten