Publicerat April 27, 201115 yr Vi erbjuder ett 10 dagars klippkort för 590 euro utan fällavgifter. Du kan komma när du vill till sista december (dock är de första 2 veckorna i september fullbokade) Jakten är på 400ha område som det endast är bågjakt på. Jag har 4 kort kvar om du är intreserad. Detta är inte i vinstgivande syfte, utan självkostnadspris. Boende är inte inkluderat utan endast jakt, kontakta mig om du är intreserad Pengarna skall betalat före den 25e maj och vi har bara 4 kort/platser kvar, kortet är personligt och kan inte delas.
Publicerat April 29, 201115 yr Vi erbjuder ett 10 dagars klippkort för 590 euro utan fällavgifter. Du kan komma när du vill till sista december (dock är de första 2 veckorna i september fullbokade) Jakten är på 400ha område som det endast är bågjakt på. Jag har 4 kort kvar om du är intreserad. Detta är inte i vinstgivande syfte, utan självkostnadspris. Boende är inte inkluderat utan endast jakt, kontakta mig om du är intreserad Pengarna skall betalat före den 25e maj och vi har bara 4 kort/platser kvar, kortet är personligt och kan inte delas. Ett mycket bra erbjudande! Jag har redan nappat på det och ser framemot tio fina jaktdagar på Åland i höst. Börjar väl med bockjakten i augusti!