Publicerat Maj 27, 201114 yr Jag får nyhets brev från polisen en gång i månaden i det senaste jag fick fans det en länk om till tidningen Svensk polis där det handlade om grovt jaktbrott. Det är från värmland. http://www.svenskpolis.se/sv/Artikelarkiv/Artiklar-2011/Maj-2011/Sa-utreds-grova-jaktbrott-i-Varmland/
Publicerat Maj 27, 201114 yr ja, låt dom utreda. man kan ju se det som arbetsmarknadspolitik, vilket jag väljer att göra.
Publicerat Maj 27, 201114 yr Som POLIS använder dom stora ord.... Misstanke är inte samma sak som brott! Dom borde helt klart välja sina ord bättre. När dom "vet" att det är tjyvjakt så gå ut med det, men innan.... Ja det kan bero på vad som helst.
Publicerat Maj 27, 201114 yr Som POLIS använder dom stora ord.... Misstanke är inte samma sak som brott! Dom borde helt klart välja sina ord bättre. När dom "vet" att det är tjyvjakt så gå ut med det, men innan.... Ja det kan bero på vad som helst. ja, precis min tanke. verkade vara mycket tro och gissa i denna artikel.
Publicerat Maj 28, 201114 yr Som POLIS använder dom stora ord.... Misstanke är inte samma sak som brott! Dom borde helt klart välja sina ord bättre. När dom "vet" att det är tjyvjakt så gå ut med det, men innan.... Ja det kan bero på vad som helst. +1 ja, precis min tanke. verkade vara mycket tro och gissa i denna artikel. +2 Är så jävla less på det här tjyvjaktssnacket, lägg upp bevisen i form av tjuvskjutna vargar, så köper jag det, men inte förr..
Publicerat Maj 28, 201114 yr Författare När jag läste den så var det många tankar som for i huvudet. Framför allt vad ville dom med denna artikel.
Publicerat Maj 28, 201114 yr När jag läste den så var det många tankar som for i huvudet. Framför allt vad ville dom med denna artikel. det funderade jag med. vart dock lite irriterad på deras sätt att skriva artikeln eftersom det ändå är en tidning från rikspolisstyrelsen. vad ville de få fram? att "Monica Stöllman, kriminalinspektören som utreder all illegal rovdjursjakt i Värmland" har en jobbig tillvaro i sitt arbete eller bara det att de "antar" att det fuljagas mycket rovdjur? vad vet jag. skumt iaf att sprida sådana dåliga vibbar inom polisen eftersom jag antar att det är en del av kåren som läser denna s.k tidning.