Publicerat Juni 26, 201115 yr Grattis! Själv väntar jag också "tillökning" i flocken snart, dock ingen stövare (denna gången )
Publicerat Juni 27, 201115 yr Grattis tysken! Lägg inte in något foto för då kan man drabbas av vill ha valpsjukan.
Publicerat Juni 27, 201115 yr Å får du för lite mark är det bara hojta till Han jagar på en grannmark till Bondersbyn bl. a och sedan vet jag inte om han har mer någon annanstans. Man får väl ringa till honom så får han komma till Bonders och driva räv också. Det var en liten sötnos tysken! Nu fick man valpsjukan helt plötsligt.
Publicerat Juni 27, 201115 yr nu känner finnen sig hemma med tulikivin Haha! Det kan jag tänka mig att han gör.
Publicerat Juni 27, 201115 yr Den kommer bli nånting den där krabaten. Du får lägga timmar i skogen å så kan du ju hänga med kring Jämtön nån gång åxå när jag är där...
Publicerat Juni 27, 201115 yr Författare Är det du som brukar ta betalt när man ska åka vidare till Gällivare ? jo det stämmer
Publicerat Juni 28, 201115 yr Författare fan vilken energi på den här valpen, tror att jag har köpt en finsk nibbler på fyra ben
Publicerat Juni 28, 201115 yr Var och hämtade en liten finnstövar tik idag, som är tänkt till räv Lycka till med lilla charmtrollet till hund. jag tror rävarna får se upp.
Publicerat Juni 28, 201115 yr fan vilken energi på den här valpen, tror att jag har köpt en finsk nibbler på fyra ben Rätt åt dig! Du ska ha att göra från morgon till sena kvällen!
Publicerat Juni 28, 201115 yr Kul med en rivig valp, tills man får psykbryt... HEHE Ser fin ut, ska bli kul att se i verkligheten....
Publicerat Juni 28, 201115 yr Författare Vad blev det för släkte på din valp nu då ??? Loukasmäen Miska och Jahtiluodon Helmi
Publicerat Juni 29, 201115 yr Iaf välkommen till finrummet. Tuff tid framöver men roligt när det lossnar..
Publicerat Juni 29, 201115 yr Loukasmäen Miska och Jahtiluodon Helmi Ska följa din hunds framfart med spänning...släktet på den är väldigt intressant.
Publicerat Juni 29, 201115 yr Ska följa din hunds framfart med spänning...släktet på den är väldigt intressant. Korsning mellan Lake och Räv....