Publicerat Juli 18, 201114 yr Kanske ändrade planer igen... har eventuellt fått tag i en annan husvagn nu. Som det ser ut kommer vi möjligen ner i alla fall.
Publicerat Juli 18, 201114 yr Kanske ändrade planer igen... har eventuellt fått tag i en annan husvagn nu. Som det ser ut kommer vi möjligen ner i alla fall. låter riktigt bra det. .Hoppas ni komer ner så ska jg ta o komma på besök
Publicerat Juli 18, 201114 yr låter riktigt bra det. .Hoppas ni komer ner så ska jg ta o komma på besök Varmt välkommen i så fall!
Publicerat Juli 19, 201114 yr Författare Det verkar ju som att det blir lite uppslutning i alla fall!
Publicerat Juli 19, 201114 yr Uppdatering: Tidigt på söndagsmorgonen rullar en vit Audi ut ur Norrlands Hufvudsak innehållande mig själv, den vackra hälften, vapensmeden Thomas Haglund och en ickejagande MÖP/jobbarkompis för att meddelst ringa respekt för skyltad hastighet nå Fävikska godset under dagen... -- Mats
Publicerat Juli 20, 201114 yr jo de verkar ju som de blir ett gäng härifrån som blir ett gäng härifrån
Publicerat Juli 23, 201114 yr jo visst blir det en omväg, men vi ska släppa laikorna på junseles björn park för att få sar på hur hundaran beter sig på björn. ja har också släppt min hund i björnhägnet.. Roligt att se reaktionerna.
Publicerat Juli 23, 201114 yr jag tycker vi bestämmer tid i och plats på kvällen i öltältet så man får se alla ansikten Nu för tiden ha ju många internet i mobilen. Så vi kan ju besluta något när vi är där nere =)
Publicerat Juli 24, 201114 yr klart du ska ta med dig jycken ner, finns så du kan släppa han på permobjörn o mde skulle vara så. sen kan du ju även försöka släpa med dig kråkan ner hehe vi får se hur det blir med hunden, men ner ska vi kråkan far inte så längt utanför 50 skyltarna
Publicerat Juli 24, 201114 yr Inte långt kvar nu och programmet för i år ser bra ut http://wp.favikengamefair.com/
Publicerat Juli 25, 201114 yr Tofflan. låter bra de ju. nej kunde väl nästen räkna ut med mina 2 händer att kråkan inte lämnar 50 skyltarna. ska man träffa den karln lär man väl far till er by ja slå ihop en träff vore väl inte fel nån kväll i tältet. men har dock inte internät på luren men nås för de mästa på luren... 070-5457342 vi börjar vår färd uppöver i morgon och kommer anlända till fävikens område på torsdag eftermidda/kväll
Publicerat Juli 26, 201114 yr Tofflan. låter bra de ju. nej kunde väl nästen räkna ut med mina 2 händer att kråkan inte lämnar 50 skyltarna. ska man träffa den karln lär man väl far till er by ja slå ihop en träff vore väl inte fel nån kväll i tältet. men har dock inte internät på luren men nås för de mästa på luren... 070-5457342 vi börjar vår färd uppöver i morgon och kommer anlända till fävikens område på torsdag eftermidda/kväll hehe jo det våre kul att snacka lite skit nån kväll. lägger in ditt nummer så man har det. annars når du mig på 070-5330182 vi anländer antingen sent torsdagkväll eller på fredag morgon, beror lite på när jag kan smita från jobbet
Publicerat Juli 26, 201114 yr Allt ordnat och så får jag feber. Kan alla hålla tummarna att det är över imorgon vid tolvtiden? I så fall kommer jag också och dricker en öl.
Publicerat Juli 27, 201114 yr klart som fan vi ska dra ihop ett gäng och dricka bärs! 073-8436338 det tycker jag absolut. vi kommer nog bosätta oss på husvagnskampingen i mån av plats. har lagt in era nummer så hör av mig så är ni välkommen förbi på en bira vicks: du får ta dig en wirre ikväll så ska du se febern flyr i fyrsprång
Publicerat Juli 27, 201114 yr vicks: du får ta dig en wirre ikväll så ska du se febern flyr i fyrsprång Om det vore så enkelt, jag får inte i mig wirre för det smakar gift. Har redan missat avfärden också. Ifall ett mirkakel sker och jag är feberfri imorgon, kan det hända att jag kör ner själv på fredag. Undrar om det är svårt att hitta för en virrpanna som mig. Vi får se!
Publicerat Juli 27, 201114 yr Hade själv tänkt fara dit på fredag, och stanna över dagen, men ett dödsfall & en till som det är vak hos gör att det får bli ett annat år. Sent from my iPhone using Tapatalk