Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Rävstövare!

Featured Replies

Publicerat

Jag har letat ett tag efter en rävstövare, schiller, finne, hamilton eller någon blandning. valp eller äldre men max 2 år. Någon som känner att dom vill hjälpa till? Förslag på annonssidor, kennlar eller kanske till och med någon här som har en hund till salu? MVH

Publicerat

Jag vet av en Hamilton som jag tror är ca: 3år ,den finns i töre

Publicerat
  • Författare

Jag vet av en Hamilton som jag tror är ca: 3år ,den finns i töre

Okej :) berätta mer!
Publicerat

Jag ska ringa han imorgon och höra, hör av mig imorgon

Publicerat
  • Författare

Jag ska ringa han imorgon och höra, hör av mig imorgon

Okej :)

Publicerat

Klart du ska ha en smålandsstövare

Publicerat

Tyvär hade han ångrat sig

Publicerat

Ha lite is i magen och ta en valp till våren!

Förra stövarn som jag tog var en impulshandling, var grymt sugen på en stövare och vips visste en bekant om en kull och utan att tänka så tog jag en. Och nu så kommer jag att vara väldigt noga och ta god tid på mig innan jag bokar en valp, för nu ska jag ha bästa blodlinje jag kan hitta. Tur att Kettukiller ska hjälpa mig när det blir dax, sedan när man har en kanonhund så är det bara en själv som kan fucka upp det ;)

Publicerat

Du får sno king utav klas:-);-)

Publicerat

Förra stövarn som jag tog var en impulshandling, var grymt sugen på en stövare och vips visste en bekant om en kull och utan att tänka så tog jag en. Och nu så kommer jag att vara väldigt noga och ta god tid på mig innan jag bokar en valp, för nu ska jag ha bästa blodlinje jag kan hitta. Tur att Kettukiller ska hjälpa mig när det blir dax, sedan när man har en kanonhund så är det bara en själv som kan fucka upp det ;)

Det glädjer mig att höra att du tagit ditt förnuft tillfånga ;) , jag har även gjort inpulsköp och gör inte om det. En jägares liv är allt för kort så det lönar sig att vänta och inte förhasta sig...för en dålig hund brukar bli för långlivade. :D
Publicerat

Det glädjer mig att höra att du tagit ditt förnuft tillfånga ;) , jag har även gjort inpulsköp och gör inte om det. En jägares liv är allt för kort så det lönar sig att vänta och inte förhasta sig...för en dålig hund brukar bli för långlivade. :D

Precis precis!! :P

Publicerat

Fredrik Perols har en hamilton valp kvar. Kolla jägareförbundets annons.

Tiken är väldigt bra!

Mvh

Publicerat
  • Författare

Tyvär hade han ångrat sig

Okej ;)

Publicerat
  • Författare

Du får sno king utav klas:-);-)

Haha nja inte så poppis tror ja;) Vem är du då?

Publicerat
  • Författare

Det du skriver stämmer väldigt bra! köper en valp om jag hittar en. Men köper gärna en hund som är ett år eller något om det verkar bra och köper en valp nästa år ;)

Publicerat

Haha nja inte så poppis tror ja;) Vem är du då?

Jag har jobbat med klas och jagat endel med han. Var för mina hundar vi sköt lodjuren uppe i nordingrå i vintras.

Publicerat
  • Författare

Jag har jobbat med klas och jagat endel med han. Var för mina hundar vi sköt lodjuren uppe i nordingrå i vintras.

Jaha på så vis:) vad heter du då?

Publicerat

Stefan lindström

Publicerat
  • Författare

Stefan lindström

Då var du den jag trodde:)

Publicerat
  • Författare

Hej allihopa! Igår kväll så ringde jag och tingade en schillerhane!! Så ni behöver inte leta nå mer:)

Publicerat

Hej allihopa! Igår kväll så ringde jag och tingade en schillerhane!! Så ni behöver inte leta nå mer:)

Då får man gratullera!

Publicerat
  • Författare

Då får man gratullera!

Tack!:) Den kommer nämligen från Skelefteå;) Mamman är härifrån men såldes pgr av vargproblem. Du kanske vet vem det är som har dom, Anders Lindgren heter han.

Publicerat

Nej det gör jag inte, men du får ju en trevlig och go hund eftersom den är från skellefteå! :wub:

Publicerat
  • Författare

Nej det gör jag inte, men du får ju en trevlig och go hund eftersom den är från skellefteå! :wub:

Haha sant!;D

Publicerat

Jahaja! Shiller på g i edsbytrakten då. Kul! Sådan har vi haft fast tik och de är en härlig ras,. Kan ju avslöja det kommer en nobshane dit och hälsar på då och då i höst med ;)