Publicerat Juli 20, 201115 yr Jo, vem är jag då? Jag heter Niklas och fyller 26 den 31/8. Kommer ifrån Mariestad som ligger vid Vänern i Västra Götaland. Ska börja jägarexamen till hösten har jag tänkt. Just nu så är jag ute och övar mycket med farsan som precis är klar med sin examen. Hittils har det varit mycket .22LR och .17 HMR på 50 och 100m med hans nya Sako Quad och lite lerduveskytte också. Ja det var allt jag kom på nu, undrar ni något så bara fråga. Hälsningar Wolfman85
Publicerat September 12, 201114 yr Författare Välkommen! Hoppas du trivs och lycka till med examen Tackar
Publicerat Mars 14, 201214 yr Författare Grattis! Har själv nyligen tagit jägarexamen. Teorin var svårast Tackar så mkt och grattis till dig också.
Publicerat Mars 15, 201214 yr Teorin avklarad , simulatorskytte påbörjas nästa vecka. Grattis! riktigt skoj för dig kan jag tro
Publicerat Mars 15, 201214 yr Författare Tacka tackar för alla grattis som jag har fått, ska bli riktigt kul att komma igång med skyttet nu =)
Publicerat April 28, 201214 yr Författare Riktigt taggad inför morgondagens hagelprov/grundprov kula nu Får hoppas att det går bra.
Publicerat April 29, 201214 yr Grattis! bra jobbat, då jag nyligen själv klarade provet vet jag att känslan av att klara provet är grymt skön.
Publicerat April 29, 201214 yr Författare Tackar, jajemän det kändes som att allt bara släppte nu efteråt.
Publicerat April 29, 201214 yr Författare Så imorgon blir det till att åka och klämma på lite hagelbössor på Kjells Vapen i Götene. Blir nog ingen bock så det ser ut nu utan det lutar åt halvauto, antingen Beretta Es 100 eller Baikal 153
Publicerat Maj 16, 201214 yr Författare Det blev en Beretta ES 100 till slut, licensansökan inlämnad , Baikalen var för framtung annars kändes den riktigt skön. Nu återstår bara det eviga väntandet
Publicerat Juni 8, 201214 yr Författare Imorgon ska jag skjuta högvilts älgen i småbitar Varit och övat med farsans 22:a på lill älgen så nu jävlar ska det gå vägen hoppas vi iaf.