Publicerat Augusti 5, 201114 yr Idag när man kom hem och öppna brevlådan så så låg det där ett brev från jaktjournalen i detta stod det Grattis till vinsten björnjörn jakt med rasmus boström landets främste björnjägare 24-26 aug fan vad roligt detta ska bli ska vist vara någon stans i nordvästra jämtland :D
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Idag när man kom hem och öppna brevlådan så så låg det där ett brev från jaktjournalen i detta stod det Grattis till vinsten björnjörn jakt med rasmus boström landets främste björnjägare 24-26 aug fan vad roligt detta ska bli ska vist vara någon stans i nordvästra jämtland :D grattis dårå
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Grattis hoppas du får en underbar jaktuplevelse . Är inte alls avundsjuk
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare GRATTIS! Vart i nordvästra jämtland? jag bor i nordvästra!! det är i ströms vattudal
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Grattis! Då håller man tummarna för att man vinner ett par dagars älgjakt eller lockkursen med Ulf istället. Tycker det är kanon att JJ premierar oss som redan är prenumeranter. Det är så det ska vara. Ha så skoj i Jämtland.
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare Grattis; vad roligt!!! Glöm inte kameran Det är klart den ska med ska fota mycket
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare Grattis! Då håller man tummarna för att man vinner ett par dagars älgjakt eller lockkursen med Ulf istället. Tycker det är kanon att JJ premierar oss som redan är prenumeranter. Det är så det ska vara. Ha så skoj i Jämtland. det uppskattas mycket att dom fixar lite sånt här jaså du är med på älgjakten då får vi se om du kan kamma hem den då skulle ju va jävligt roligt
Publicerat Augusti 5, 201114 yr okej! då får du ta bilder från björnjakten o berätta hur det gick! om du jobbar då så är jag ledig då!
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare okej! då får du ta bilder från björnjakten o berätta hur det gick! om du jobbar då så är jag ledig då! tror att jag kan förlänga semestern lite annars får jag säga upp mig om det skulle behöva det är det värt :D :D
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Grattis! Jämta Postad Idag, 17:50 Grattis; vad roligt!!! Glöm inte kameran.... ....och glöm inte autografblocket så att du får en autograf från en av landets förnämsta björnjägare i modern tid.
Publicerat Augusti 5, 201114 yr Författare Undrar om inte du jobbar då, själv är jag nog ledig...... ;-) tror att jag tyvärr tar ledigt då
Publicerat Augusti 8, 201114 yr Idag när man kom hem och öppna brevlådan så så låg det där ett brev från jaktjournalen i detta stod det Grattis till vinsten björnjörn jakt med rasmus boström landets främste björnjägare 24-26 aug fan vad roligt detta ska bli ska vist vara någon stans i nordvästra jämtland :D Kul, stort grattis! Jag vann också en björnjakt i Millforce huntings tävling. Jag ska också till Nordvästra Jämtland samma datum
Publicerat Augusti 8, 201114 yr Idag när man kom hem och öppna brevlådan så så låg det där ett brev från jaktjournalen i detta stod det Grattis till vinsten björnjörn jakt med rasmus boström landets främste björnjägare 24-26 aug fan vad roligt detta ska bli ska vist vara någon stans i nordvästra jämtland :D Stort grattis till vinsten.
Publicerat Augusti 9, 201114 yr Grattis!! Typistk!...jag vinner aldrig något!! Jag tävlar ju aldrig heller så det kanske beror på det Hoppas du får en minnesvärd upplevelse.