Publicerat Augusti 19, 201115 yr Umebo av födsel (förtienochetthalvt år sen) och ohejdad vana (jo, jag är lat). Att jag är stor i orden kompletteras ypperligt av mina hundranittien centimeter och tresiffriga inverkan på vägningsapparatur så nä, jag har inget hävdelsebehov. Men jag brukar ha rätt, nåt att tänka på om man vill debattera... Snygg som fan är jag också, i rätt ljus. Fråga doenitz och asm så får ni veta hur stilig jag är när skymningen fallit över Baggböle skjutbanor! Privat är jag en allmänt otrevlig, tunnhårig, barngodisstjälande samt illaluktande stofil som inte vågar säga nåt till riktiga människor, men jag gör mitt bästa för att verka mänsklig och sympatisk på internet - som ni säkert märkt. Jag kan ingenting om optik, vapen, handladdning, ballistik eller nåt annat för det är jag inte intresserad av och har aldrig funderat på nånting, nånsin eftersom jag trivs så förbannat bra med att tycka saker utan större insikt än fem sekunders navelpillande. Om verkligheten inte stämmer med mina teorier så är det fel på verkligheten eftersom jag är svensk och därmed har rätt att ha rätt, ifall jag tycker så. Ungefär så. -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Umebo av födsel (förtienochetthalvt år sen) och ohejdad vana (jo, jag är lat). Att jag är stor i orden kompletteras ypperligt av mina hundranittien centimeter och tresiffriga inverkan på vägningsapparatur så nä, jag har inget hävdelsebehov. Men jag brukar ha rätt, nåt att tänka på om man vill debattera... Snygg som fan är jag också, i rätt ljus. Fråga doenitz och asm så får ni veta hur stilig jag är när skymningen fallit över Baggböle skjutbanor! Privat är jag en allmänt otrevlig, tunnhårig, barngodisstjälande samt illaluktande stofil som inte vågar säga nåt till riktiga människor, men jag gör mitt bästa för att verka mänsklig och sympatisk på internet - som ni säkert märkt. Jag kan ingenting om optik, vapen, handladdning, ballistik eller nåt annat för det är jag inte intresserad av och har aldrig funderat på nånting, nånsin eftersom jag trivs så förbannat bra med att tycka saker utan större insikt än fem sekunders navelpillande. Om verkligheten inte stämmer med mina teorier så är det fel på verkligheten eftersom jag är svensk och därmed har rätt att ha rätt, ifall jag tycker så. Ungefär så. -- Mats Hej! välkommen , kul med mer umeåbor!
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Bra med lite självinsikt....
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare Välkommen ffasten du är från Ume Tur att Schläftäbonnska saknar alfabete så du skriver på svenska, då förstår jag. -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare Välkommen tokjävel Håll tyst, sörlänning - de vuxna pratar nu. -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare Du ser definitivt lång ut på bra håll iaf. Jävligt skarpögt, ända därifrån... -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare Hej och välkommen! Tack! Du, vad är det för bössa du har på bilden..? -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare vi kan nog ha trevligt fast du kom. jo Inte om jag kan göra nåt åt det. Nä. -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare ...umeåbor! He-rre-gud... Å:et är stumt! De enda som uttalar det är inflyttingar... Och Hörneforsbor samt andra mindre utvecklade varelser. Men du är säkert snäll ändå. Hoppas jag. -- Mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Författare Välkommen ändå. Du har inte så jävla mycket att välja på, men tack ändå. -- mats
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Du måsta vara dem mest ödmjuka snubben som existerar. Alltid kul att läsa dina inlägg trots att du är militant vegan och bränner scan-bilar.