Publicerat Augusti 20, 201114 yr Om man nu lyckas dra fingrarna ur r...n och skaffa sig en båge, finns det i så fall någon aktiv klubb i umeåtrakten som man kan gå med i och lära sig mer? Känns som det är viktigt att ha folk att ta hjälp av när man är rookie.
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Om man nu lyckas dra fingrarna ur r...n och skaffa sig en båge, finns det i så fall någon aktiv klubb i umeåtrakten som man kan gå med i och lära sig mer? Känns som det är viktigt att ha folk att ta hjälp av när man är rookie. Vad nu?? Båge? Har du blivit skotträdd?? . Ursäkta men jag kunde inte låta bli.
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Författare Vad nu?? Båge? Har du blivit skotträdd?? . Ursäkta men jag kunde inte låta bli. Haha, nädå. Men det verkar otroligt kul. Att dessutom lyckas fälla ett vilt med båge kräver sin jägare och den tanken lockar mycket..
Publicerat Augusti 21, 201114 yr Http://bbjs.sida.nu Där här du ett trevligt gäng Umeå/Holmsunds bor som håller på!
Publicerat Augusti 21, 201114 yr Om man nu lyckas dra fingrarna ur r...n och skaffa sig en båge, finns det i så fall någon aktiv klubb i umeåtrakten som man kan gå med i och lära sig mer? Känns som det är viktigt att ha folk att ta hjälp av när man är rookie. Du kan låna min moppe om du vill:-)