Publicerat Oktober 26, 201114 yr Var kommer denna ifrån då? Att tro att man av utseendet kan särskilja på vargar är bara dumt. Men om någon kan härleda mitt utseende, så lovar jag att omvärdera min inställning i frågan. /Christian Av bilden att dömma är du nog hemifrån...
Publicerat Juli 11, 201214 yr Författare Jag är ju uppenbarligen inte helt ensam om mina funderingar i alla fall... http://jaktjournalen.se/index.php?id=15429&avd1=1
Publicerat Juli 11, 201214 yr Nja bekymret är ju att den ena sidan bär Foliehattar och att den andra har skygglappar, var o en får reda ur vad jag menar efter eget bevåg, men det var verkligen intressant att det faktiskt finns en grund i viss mån i fakta om detta. /Christian
Publicerat Juli 12, 201214 yr Frågan är nog redan försent ställd i och med att vi redan har vargar av varierande kvalitet och det knappast kommer att bli politiskt möjligt att skjuta nuvarande vargar även om det finns inslag av hundgener. I dagsläget är det bara verka för att begränsa effekterna d.v.s. så få gråben som möjligt
Publicerat Juli 12, 201214 yr Jag klär i foliehatt Omöjligt att svara på, då vi saknar bildbevis men oavsett det, visst är det lite besvärande att den enda sidan är en del av foliehattarna och den andra lever i ren förnekelse, ingen kan ha helt rätt eller vara fri från att driva en egen agenda. Håller med Ulf i hans inlägg, DNA (avföring) är nog inte det som kommer att samlas in från vargar i Sverige. /C