Publicerat Augusti 29, 201114 yr http://www.jaktojagare.se/aktuellt/vargar-skramde-upp-kvinnor-i-trad Som en av kommentarerna skriver, Varför klättrade kvinnorna upp i trädet om inte Vargar är farliga?? Underbart säger jag bara, vill inte att kvinnorna skulle bli rädda med detta kommer att hända flera ggr. //
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Fråga dom i rovdjursföreningen som jag la en timme på under mässan på Bosjökloster
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Fråga dom i rovdjursföreningen som jag la en timme på under mässan på Bosjökloster En bortkastad timme av ditt liv eller ?
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Författare En bortkastad timme av ditt liv eller ? Jag har haft en rolig timme nu på FB i vart fall. //
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Allmänt trött på vår vargdebatt och tillvägagångssätt. Gör nu som jägarna i Örebro, säg nej till både inventeringsarbete och skyddsjakt. Vill staten ha bort eventuella rovdjur så får det kosta.. Skall vi kanske demonstrera vår vilja genom att låta samma sak hända med eftersöksorganisationen? Låt Polisen sköta denna administration och praktik - så kan vi jägare enbart ägna vår tid åt roliga jakten. Få är de livsstilar som för med sig så mycket samhällsansvar som jakten. Vi har under allt för lång tid tagit ett sju jäkla ansvar för vilt av alla de slag, verkar som gemene man tror jägare över lag älskar att kliva upp mitt i nannen för att avliva ett rådjur eller spåra upp ett vildsvin...en sak är säker vi gör det knappast för pengarna! Hela jägarsverige måste visa sin gemensamma ståndpunkt, även om det svider i det ansvarsfulla jägarhjärtat! Sydskåning
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Allmänt trött på vår vargdebatt och tillvägagångssätt. Gör nu som jägarna i Örebro, säg nej till både inventeringsarbete och skyddsjakt. Vill staten ha bort eventuella rovdjur så får det kosta.. Skall vi kanske demonstrera vår vilja genom att låta samma sak hända med eftersöksorganisationen? Låt Polisen sköta denna administration och praktik - så kan vi jägare enbart ägna vår tid åt roliga jakten. Få är de livsstilar som för med sig så mycket samhällsansvar som jakten. Vi har under allt för lång tid tagit ett sju jäkla ansvar för vilt av alla de slag, verkar som gemene man tror jägare över lag älskar att kliva upp mitt i nannen för att avliva ett rådjur eller spåra upp ett vildsvin...en sak är säker vi gör det knappast för pengarna! Hela jägarsverige måste visa sin gemensamma ståndpunkt, även om det svider i det ansvarsfulla jägarhjärtat! Sydskåning Håller helt med!