Publicerat September 2, 201114 yr http://matforum.se/index.php NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ... Inte ett forum till... Mitt liv blir ju för fan ödelagt. Skämt åsido. Kul. Det här ska jag kolla in lite mer. //F
Publicerat September 2, 201114 yr Författare NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ... Inte ett forum till... Mitt liv blir ju för fan ödelagt. Skämt åsido. Kul. Det här ska jag kolla in lite mer. //F Haha! Man måste ju kunna tillaga div. god mat på fällt vilt.
Publicerat September 2, 201114 yr Frugan ska ut på lokal med jobbet ikväll så jag får koka nudlar till mig och ungarna.
Publicerat September 2, 201114 yr Författare Frugan ska ut på lokal med jobbet ikväll så jag får koka nudlar till mig och ungarna. Är det standard när frun är borta???
Publicerat September 2, 201114 yr Är det standard när frun är borta??? Njae ibland lyxar vi till det med varmkorv
Publicerat September 2, 201114 yr Njae ibland lyxar vi till det med varmkorv Denniskorv och ketchup... Det är ju c-vitaminer i ketchupen i alla fall
Publicerat September 2, 201114 yr Njae ibland lyxar vi till det med varmkorv Ska du ha ett busenkelt mattips då? Köp kyckling filé (dvs egentligen kyckling pattar) +creme fraiche + Kryddmix för tacos. Skär ner kycklingen i mindre bitar.. typ 1x1 cm ellr vad man tycker är bra. Stek dem, blanda i en burk CF+fyll burken med vatten och häll i stekpannan. Blanda i Tacokryddan. Servera med ris. Busenkelt och nästan lika snabbt som nudlar! Barnen brukar gilla det!
Publicerat September 2, 201114 yr Författare Njae ibland lyxar vi till det med varmkorv Kan tänka mig det!