Publicerat September 22, 201114 yr http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/Nyheter/Nyheter/2011/09/Jakt-i-morgonsoffan-1.18206/
Publicerat September 25, 201114 yr Vilken spännande dokumentär som inte bara beskriver jakten på ett bra sätt utan och förmedlar en känsla av vad olika jakter innebär. Den är redigerad på ett pedagogiskt sätt så personer som inte har kunskap om jakt också kan förstå vad det handlar om.
Publicerat September 25, 201114 yr Såg första programmet i siljanäs för många år sen jättebra då pojkarna var väldigt ung.. då fick man se dom smyga på ståndskall- jätte kul att se dom nu, mycket jakt i dessa pojkar synd att inte programmet var längre
Publicerat September 25, 201114 yr Mycket kul och intressant dokumentär. Satt med frugan och kollade och nu ska hon ta jägarexamen. 1-0 till oss!
Publicerat September 25, 201114 yr Helt jävla underbar dokumentär!! Men va f-n hände då han sköt kalven? Ett helt uppenbart klipp dessvärre man får se älgarna och skytten har handskar på sig..klipp killen skjuter ett skott utan handskar.. och så klipps "rätt" sekvens in igen då han går fram mot kalven med handskarna åter på plats.. Han måste ha sagt ngt olämpligt i samband med sekvensen för älgarna var för långt bort för att kunna visa ngt trist. Björnskottet var dock helt jävla grymt!! Vi spolade tillbaka och kollade flera gånger, man kunde skymta björnen påväg fram då han sköt.. shit vilken adrenalinskjuts! Mvh!
Publicerat September 25, 201114 yr Så var man på möte medans detta gick men jag får väl ta o se reprisen... //
Publicerat September 25, 201114 yr Så var man på möte medans detta gick men jag får väl ta o se reprisen... // Jo eller på SVT Play. När du vill...
Publicerat September 26, 201114 yr Jo eller på SVT Play. När du vill... Det förutsätter lite snabbare uppkoppling än trådlöst....... //
Publicerat September 26, 201114 yr Inte utan att man blir sugen på lite Björnjakt! Men då får man väl ha tåliga kalsonger på sig
Publicerat September 26, 201114 yr Ja, riktigt bra. Synd att det inte är en serie så det kommer fler avsnitt..
Publicerat September 26, 201114 yr Repriser SVT2 tor 29 sep 2011 kl 16.20 SVT1 lör 1 okt 2011 kl 15.45
Publicerat September 26, 201114 yr Det är väl jaktprogram som detta som skall visas mera, tv budgeten skall inte läggas på amerikanska mini serier MER JAKT på tv
Publicerat September 26, 201114 yr Det är väl jaktprogram som detta som skall visas mera, tv budgeten skall inte läggas på amerikanska mini serier MER JAKT på tv Håller verkligen med, mer sånt här
Publicerat September 26, 201114 yr Mycket bra avsnitt både för offentligheten och jägare. Kan tänka mig att Bengt har fått bättre kondition under dessa år han filmat när han har hängt Olle&Co i hasorna samt fått lite pulshöjningar under vissa delar av jakten /P
Publicerat September 26, 201114 yr Men va f-n hände då han sköt kalven? Ett helt uppenbart klipp dessvärre man får se älgarna och skytten har handskar på sig..klipp killen skjuter ett skott utan handskar.. Tror bara att han fick med när kalven sköts och men vill inte visa det blodiga så grabben fick skuta ett skott i "luften" så han visade skytten iställe för träffen. För övrigt en helt underbar dokumentär. Fruktansvärt spännande under björnjakten. Lite väl spännande om jag skulle vara där själv. Huuja tacka vet jag harjakt
Publicerat September 29, 201114 yr Helt jävla underbar dokumentär!! Men va f-n hände då han sköt kalven? Ett helt uppenbart klipp dessvärre man får se älgarna och skytten har handskar på sig..klipp killen skjuter ett skott utan handskar.. och så klipps "rätt" sekvens in igen då han går fram mot kalven med handskarna åter på plats.. Han måste ha sagt ngt olämpligt i samband med sekvensen för älgarna var för långt bort för att kunna visa ngt trist. Björnskottet var dock helt jävla grymt!! Vi spolade tillbaka och kollade flera gånger, man kunde skymta björnen påväg fram då han sköt.. shit vilken adrenalinskjuts! Mvh! Det var samma då björnen sköts. Tror det var av hänsyn till tittarna faktiskt. Vet inte annars varför dom skulle göra så... /Johan
Publicerat November 15, 201114 yr Verkar som länken på svt play inte fungerar längre, någon som vet var jag kan hitta dokumentären?
Publicerat December 29, 201114 yr Verkar som länken på svt play inte fungerar längre, någon som vet var jag kan hitta dokumentären? Ja det undrar även jag???