Publicerat Oktober 11, 201114 yr Här är två knivar som ska samegraveras. Fulltången är en av mina EDC:es den andra är på en av mina sticktångare. EDC:en är AEB-L stål och sticktångarn 2140. Skalorna till edc:en är renhorn. Sticktångarn är gjord av renhorn och valnöt. Seved
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Ojoj vilka pärlor! EDC´n har ju riktigt snyggt horn i skalorna man blir ju avundsjuk! :)Vem skall gravera? Mvh / Karl-Erik
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Författare Tack ska ni ha . Jo Lennart Samelin ska gravera dom. Seved
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Mycket snyggt, mitt EDC blad väntar ännu på sin tur,har inte bestämt ännu vad det blir för skalor.
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Författare Tackar Puukare . Ska bli kul o se vad du hittar på. Seved
Publicerat November 30, 201114 yr Författare så där, nu har knivarna kommit från Lennart Samelin. Uj uj uj va fint. Vad tycker ni. Seved
Publicerat November 30, 201114 yr Asså jääklar vad fina, den där lilla fulltångarn är så fin så man får en tår i ögat!! Vilket samarbete!!! //Niclas
Publicerat November 30, 201114 yr Författare Tackar Meier . Ja dom vart verkligen jvligt fina. Jag har lite liknande projekt, jag jobbar på. Som han ska få gravera. Jag gillar verkligen samegravyr. Seved
Publicerat November 30, 201114 yr WOW! De där gillade jag! Inte dags för en tråd kring gravyr? Dvs hur man gör samt massor av bilder...
Publicerat November 30, 201114 yr Författare Tackar . Kul att du gillar dom. jo gravyr är jäkligt fint. Jag har provat lite, men jag är inte så hemma med det. Seved
Publicerat November 30, 201114 yr Mycket vackert,behåller du dom själv ? http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat November 30, 201114 yr Tackar . Kul att du gillar dom. jo gravyr är jäkligt fint. Jag har provat lite, men jag är inte så hemma med det. :)Seved Då är vi två Seved, har suttit och svurit med gravyrstålet, men nån gång ska jag gå en riktig kurs!
Publicerat November 30, 201114 yr Författare Mycket vackert,behåller du dom själv ? http://jeknives.blogspot.com/ Tackar Ja sticktångarn, blir nog kvar tror jag. Kan nog inte sälja bägge. Men EDC:en ska till USA Seved
Publicerat November 30, 201114 yr Författare Då är vi två Seved, har suttit och svurit med gravyrstålet, men nån gång ska jag gå en riktig kurs! Ha ha ja då vet du hur det är, fn man får några extra gråa hår varje gång man försöker. Ja en kurs vore ju kul. Seved
Publicerat December 1, 201114 yr dom vart ju riktigt fina man blir glad som fan ( rent ut sagt) av att se riktig hantverkar glädje. MVH Eas
Publicerat December 1, 201114 yr Ha ha ja då vet du hur det är, fn man får några extra gråa hår varje gång man försöker. å fan det är därifrån de grå strimmorna kommer!
Publicerat December 1, 201114 yr Jisses vad snyggt! Tänk om man kunde gravera sådär... *suck* Mvh / Karl-Erik
Publicerat December 1, 201114 yr Författare å fan det är därifrån de grå strimmorna kommer! Japp Nu vet du Seved
Publicerat December 1, 201114 yr Författare Jisses vad snyggt! Tänk om man kunde gravera sådär... *suck* Mvh / Karl-Erik Ja han är en riktig klippa på det där . Det ligger några timmar bakom att kunna gravera, så där. Seved
Publicerat December 14, 201114 yr Författare Nu Har jag gjort slidor till dom här två EDC:arna . Ursäkta dom dåliga bilderna, men det vart lite bråttom o få iväg knivarna. :? Seved
Publicerat December 14, 201114 yr Ser riktigt tjusigt ut, trots de lite mörka bilderna Mvh / Karl-Erik
Publicerat December 14, 201114 yr Författare Tackar Karl-Erik Ja bilderna vart lite mörka Men jag ville skicka dom idag, så dom skulle komma fram til Jul. Seved