Publicerat December 6, 201114 yr Författare 3300:- vart det totalt med tull, frakt och moms från staterna. Har du nån länk till där dom säljer den kikaren för det priset? Ställde dom ner inköpsvärdet för tuu o moms då ? Nej jag ringde, jag kan kolla imorgon när dom har öppet igen och återkomma.
Publicerat December 7, 201114 yr Ställde dom ner inköpsvärdet för tuu o moms då ? Nej det gjorde dom inte. Vill minnas jag betalade $279 för det. Blir ju surt när moms betalas för frakt å hela skiten
Publicerat December 7, 201114 yr Författare Nej det gjorde dom inte. Vill minnas jag betalade $279 för det. Blir ju surt när moms betalas för frakt å hela skiten Jo, det lyckas ju alltid dra iväg! När jag beställer från staterna så brukar de fråga om värdet ska ställas ner, frågar dom inte frågar jag. blir lite billigare iaf, dock alldrig testat med jaktprylar. Nu glömde jag ju bort att ringa vapentjommen idag gällande priset! ska komma ihåg det imorgon.