Publicerat December 9, 201114 yr Ja, det skulle ju sitta som en smäck. Riddarrustning o en jämte hör ju lixom ihop
Publicerat December 12, 201114 yr Författare Tackar tackar! Kristin, jag ser att du är ROSTare - vi kanske t o m träffades i rosersberg eller ekenäs när Rost var med Nordic Knights o lekte? =)
Publicerat December 12, 201114 yr Frugan - Du är säkert den mest omtalade medlemmen här på forumet... Jag har alltid funderat: "Vem är dendär Frugan som alla pratar om hela tiden?"... Kul att du äntligen gjorde din närvaro känd! (välkommen!! )
Publicerat December 12, 201114 yr Kristin, jag ser att du är ROSTare - vi kanske t o m träffades i rosersberg eller ekenäs när Rost var med Nordic Knights o lekte? =) Jag var rostare förut, nu har jag tyvärr tagit en tillfällig paus från fäktningen på obestämd tid. Svärden står dock i hallen och ser snygga och inbjudande ut Vi träffades säkert på Ekenäs, jag var med där 3-4 gånger.
Publicerat December 13, 201114 yr Författare Frugan - Du är säkert den mest omtalade medlemmen här på forumet... Jag har alltid funderat: "Vem är dendär Frugan som alla pratar om hela tiden?"... Kul att du äntligen gjorde din närvaro känd! (välkommen!! ) hahahaha jaaa jag är säkert den mest avskydde också "Nä, Frugan säger att..." Puhhh kanske borde valt ett annat nick, tung börda att bära ;
Publicerat December 13, 201114 yr Författare Jag var rostare förut, nu har jag tyvärr tagit en tillfällig paus från fäktningen på obestämd tid. Svärden står dock i hallen och ser snygga och inbjudande ut Vi träffades säkert på Ekenäs, jag var med där 3-4 gånger. Ahh, jo här samlar svärden mest damm. Det hinns inte riktigt med just nu. =/
Publicerat December 16, 201114 yr Varmt välkommen! " "Jägaränka" som med glada tillrop o nykokt kaffe hejar på gubbens jaktäventyr." Skulle vilja anmäla min fruga till samma kurs :-) /L
Publicerat December 17, 201114 yr Författare Varmt välkommen! " "Jägaränka" som med glada tillrop o nykokt kaffe hejar på gubbens jaktäventyr." Skulle vilja anmäla min fruga till samma kurs :-) /L Det kan vara så att jag fortfarande är så pass grön... nästa år kanske gubben inte alls är så lycklig över frugan
Publicerat December 17, 201114 yr Författare Kan ju säga att man är riktigt lyckligt lottad gällande detta! Det är ju bra att du har tur i nått iaf <3
Publicerat Februari 15, 201214 yr Författare Frugan tackar för sig i lämnar lekplatsen fri åt bregotten Läser ändå mest jaktdagböckerna och kommer inte åt dom om jag inte först spammar en massa trådar o det ligger inte för mig, Tack iaf för ett varmt mottagande