Publicerat December 13, 201114 yr Varför kan jag inte logga in på Iphonen? Efter att jag lagt in inloggningsuppgifterna förblir jag icke inloggad. Det funkade utmärkt på min windowsmobil men nu är det lögn i helvete. mvh!/
Publicerat December 13, 201114 yr Kolla inställningarna för Safari, ställ in den till att acceptera cookies..
Publicerat December 13, 201114 yr Kolla inställningarna för Safari, ställ in den till att acceptera cookies.. +1 Annars rekommenderar jag TapaTalk om/när du skall läsa på olika forum. Mvh Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat December 13, 201114 yr Författare Kolla inställningarna för Safari, ställ in den till att acceptera cookies.. Tack för tipset, men det hade jag kollat! Mvh!/
Publicerat December 13, 201114 yr Det är inte så att du försöker logga in på första sidan med dina användaruppgifter till forumet? Inloggningen på förstasidan är för cms:et.
Publicerat December 13, 201114 yr Jag rekomenderar att du använder TapaTalk för att läsa forumet på telefonen, fungerar riktigt bra!! //Niclas Lundin
Publicerat December 13, 201114 yr Se där, till och med forumsägaren håll vä mä. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Januari 22, 201214 yr Dock så går det utmärkt mellan varven att även använda safari i forumsbesöken, bara att knappa in jaktsnack.se etc. i webbläsaren och logga in. Flyter på hur bra som helst.
Publicerat Januari 24, 201214 yr Varför blir det konstig text när jag skriver (null) Text... Tal... För att du är efterbliven käre Fredrik?
Publicerat Januari 24, 201214 yr Text... Tal... För att du är efterbliven käre Fredrik? JJJAAAGGGG VVVVEEEETTTTTTT och det är det jag försöker kompensera med bra prylar, med det sket sig tydligen också.
Publicerat Januari 24, 201214 yr JJJAAAGGGG VVVVEEEETTTTTTT och det är det jag försöker kompensera med bra prylar, med det sket sig tydligen också. Skaffa en telefon med Android i stället för iOS så skall det nog lösa sig! Teknikproblem löser man med mer teknik!
Publicerat Januari 24, 201214 yr Faktiskt... Nästa fån blir nog en R2Fuck-U eller en CP3O aka Android för jag upplever rätt många fel med IOS. Kanske 4S är bättre än min 4:a och kanske blir 5:an grymt bra men det lär jag väl få märka den dagen...
Publicerat Januari 24, 201214 yr Mmmm även om jag nu har "fel" lur så är frågan vad som kan ha hänt, problemet blir bara från telefonen och inte från någon annan iphone samt endast på detta forum................
Publicerat Januari 24, 201214 yr Kör du genom safari eller Tapatalk? Har själv inte en susning om vad det är för fel på luren, men det är ju ganska roande iaf... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Januari 24, 201214 yr Kör du genom safari eller Tapatalk? Har själv inte en susning om vad det är för fel på luren, men det är ju ganska roande iaf... Sent from my iPhone using Tapatalk jag kör IPB, och jag kan hålla med om att det är/var roande de första dagarna, men nu efter 10dagar så är det inte kul längre.
Publicerat Januari 24, 201214 yr Samma syndrom som din fru tyckte, du va lite kul första tio dagarna... I övrigt bör du skaffa Android för att visa att du tar avstånd från banjolirarna norrut. Sent from my HTC Legend
Publicerat Januari 24, 201214 yr Skippa IBP-appen, den håller inte måttet. Kör Tapatalk i stället, funkar mycket bättre enligt mig. //Niclas Lundin
Publicerat Januari 24, 201214 yr Ok nu har vi gått över till tapatalk så får vi se om det funkar bättre.
Publicerat Januari 24, 201214 yr Skippa IBP-appen, den håller inte måttet. Kör Tapatalk i stället, funkar mycket bättre enligt mig. //Niclas Lundin OK Tack Niclas, prövar med det...Och forum-mongot bhoman, tror min fru håller med, men DIN fru tycker fortfarande att jag är underbar
Publicerat Januari 24, 201214 yr Synd att Tapatalktomtarna inte vill lösa problemet med redigering av postade inlägg som innehåller smilisar bara... Sent from my iPhone using Tapatalk