Publicerat December 25, 201114 yr Min uppfattning är att sånna bilder inte har här att göra över huvud taget.. Trodde detta var ett seriöst forum!?
Publicerat December 25, 201114 yr Min uppfattning är att sånna bilder inte har här att göra över huvud taget..Trodde detta var ett seriöst forum!? You kidding Har du problem med naket eller vad är problemet? Ser inget stötande i bilden alls. Naturen har väl egentligen både naket och jakt i sig? Sent from my ST17i using Tapatalk
Publicerat December 25, 201114 yr Inget fel med naket.. Men ser inget behov av att se sådant här på forumet..! Med tanke på ditt svar/inlägg Joacim, borde jag förstått att du inte va så gammal..
Publicerat December 25, 201114 yr Ganska oskyldig bild (en och en halv välformad rumpa). Är det nåt man kan klaga på så är det väl rubriken på tråden Borde hetat "God Jul" eller liknande...
Publicerat December 25, 201114 yr Inget fel med naket..Men ser inget behov av att se sådant här på forumet..! Med tanke på ditt svar/inlägg Joacim, borde jag förstått att du inte va så gammal.. Bortsett från sista meningen i ditt inlägg så har du en klart trevligare attityd i detta inlägget och jag är övertygad om att du nog kan fortsätta trivas här inne. Precis som Exabit skrev så kanske formuleringen av ämnesskriften var lite kass av ämnesskaparen och givetvis kanske man bör fundera ett par gånger vad man skriver som ämne just för att man ska kunna kringgå saker man inte är intresserad av att läsa eller se. Något för samtliga att tänka på kanske, jag kommer iallafall att göra det. God fortsättning på er allesammans passar jag på att säga när jag ändå är i farten. Mvh Jocke Sent from my ST17i using Tapatalk
Publicerat December 25, 201114 yr You kidding Har du problem med naket eller vad är problemet? Ser inget stötande i bilden alls. Naturen har väl egentligen både naket och jakt i sig? Sent from my ST17i using Tapatalk like...
Publicerat December 25, 201114 yr Vad är det för fel på överskriften? Jag hade definitivt kunna tänka mig att se detta live! Tyvär kommer det alldrig att ske där jag jagar eftersom det antingen är helvetes mycket mygg eller svinkallt när vi jagar. De gånger något likande inträffat är det efter en svettig jaktdag när gubbarna (65+) tvättar både det ena och andra i Nåsjön och tro mig!DET !! skulle kännas mer stötande och definitivt oseriöst med en sådan bild.... Jag måste efter en del funderande och visualiserande helt klart gilla den här bilden. Men, jag är ju heller inte så jävulskt seriös alltid (trotts att jag börjar bli ganska gammal)....
Publicerat December 25, 201114 yr Det finns inget i den här tråden som bryter mot några forumregler bara så alla vet. Jaktsidan är ett forum som har som främsta regel att ALLA skall få ta sin plats, oavsett bakgrund, filosofi eller jaktlig läggning. En humoristisk bild där man ser två rumpor har jag absolut inga problem med men den dagen någon börjar posta naket ur context drar jag i handbromsen. Sen har jag full respekt för om någon inte gillar lättklädda bilder av det här slaget men har man en dator + internetuppkoppling så är man nog rätt rökt om man vill undvika sådana saker... Det räcker med att kolla aftonbladet så är det tuttar både till höger och vänster - och det utan egentligt syfte ur ett journalistiskt perspektiv. Mvh, Admin
Publicerat December 26, 201114 yr Författare Min uppfattning är att sånna bilder inte har här att göra över huvud taget.. Trodde detta var ett seriöst forum!? visst är det seriöst forum ber verkligen om ursäkt,trodde inte att den bilden var så fel och att den skulle reta dig meningen var att önska "god jul"till alla jägare från en annan ,lite "soligare" och roligare vinkel,nu när det är allt så grått och mörkt jag ser ingen fel med den bilden men du får en ny,mer seriös bild från mig och ha en god fortsättning
Publicerat December 29, 201114 yr p.s är det någon mer som har såna jaktkompisar Mycket trevlig bild och alla som inte tycker om de behöver inte uttala sig (Bloggar syndrom måste vara en skada)
Publicerat Februari 23, 201214 yr Inget fel med naket.. Men ser inget behov av att se sådant här på forumet..! Med tanke på ditt svar/inlägg Joacim, borde jag förstått att du inte va så gammal.. Håller ganska låg profil här men har fått uppfattningen av att du ofta lägger syrliga kommentarer här och där, kan vara jag som har helt fel. Sen påhopp med att påpeka att någon är ung? Ser du ned på unga människor, är dom mindre värda i dina ögon? Behov av humor trodde jag att alla hade i viss mån men kanske inte, vill du inte se sånt på detta forumet, skall alla rätta sig efter din åsikt kanske. Ett seriöst forum har väl inslag av både humor,fakta,diskutioner osv. eller skall det vara ren text utan avatarer osv. Jag är nog den som är mest nybörjare här ang båge, skall jag behöva vara rädd för vad jag skriver att det inte är tillräckligt seriöst? Då tycker jag man skall skriva ett pm till personen istället för ett trådsvar.. Men det kanske inte är seriöst så jag gör likadant. Jag kan ju ha helt fel men kände att jag ville få ur mig detta så jag kanske ändrar mina förutfattade meningar. No hard feelings Ciao
Publicerat Februari 26, 201214 yr Jobbig kille, den där ASAT ;-) Japp, men bara för vissa speciellt utvalda!!
Publicerat Februari 26, 201214 yr Jag vet bättre än du mentaliteten är jobbig, oavsett vem som driver den. - Gosse, Jag sköt pilbåge innan du var påtänkt ... och jag är kompis med en som tävlar i landslaget ........ Barnsligt Sitt i ett träd och hoppa ner på en gris, handkantslag och jakten är över ...........