Publicerat Januari 9, 201214 yr Hej, Oskar Fjällman heter jag, är 27 år och tog jägarexamen i april och bor i Göteborg. Jag tycker jakt är jättespännande, har änsålänge bara jagat rådjur, och ännu inte blivit något, men vad gör det. Det är jätteroligt och se så mycket djur som jag har gjort, jagar mest med blivande svärfar på hans marker i småland.
Publicerat Januari 9, 201214 yr hubler, freudiansk felläsning. Själv fick jag en Trick Pony-låt i huvet, antar att vi alla går till det som är närmast... Välkommen iaf. -- Mats
Publicerat Januari 9, 201214 yr Författare Fan läste onani Välkommen i alla fall :-) Haha... Lätt hänt! Håller på att surfa lite olika vapen, vilken fullständig djungel av märken och uföranden. Ge mig en "Weapons for Dummies" nuuu!
Publicerat Januari 9, 201214 yr Haha... Lätt hänt! Håller på att surfa lite olika vapen, vilken fullständig djungel av märken och uföranden. Ge mig en "Weapons for Dummies" nuuu! I hear you brother! känner likadant :-)