Publicerat April 9, 201214 yr Författare jag hade en tikka t3 och har en kompis som har en likadan som den du kollar på jag säger köp den för dom är att rekomendera med det är bara min åsikt Jaha okej ja det har du nog rätt i men är så att jag har fått ett erbjudande på en fin tikka m65 för 5500kr men vet inte vilken av dom 2 jag skall välja
Publicerat April 9, 201214 yr Jaha okej ja det har du nog rätt i men är så att jag har fått ett erbjudande på en fin tikka m65 för 5500kr men vet inte vilken av dom 2 jag skall välja Välj den som passar dig bäst. T3an är ju en jäkligt bra bössa, har bara hört gott om den! Jag själv har tänkt skaffa en T3 hunter nu mot sommaren!
Publicerat April 10, 201214 yr Författare Välj den som passar dig bäst. T3an är ju en jäkligt bra bössa, har bara hört gott om den! Jag själv har tänkt skaffa en T3 hunter nu mot sommaren! Ja det har du ju rätt i Jo dom är riktigt fina bössor. Jaha okej ja det blir nog kanon det :