Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

iPhone eller Android?

Featured Replies

Publicerat

Putt- du kommer att ha dödat den där jånen inom två jakdagar,

haft en HTC Hero i mer än två år nu,

om den är bra, nja numera har den inga strålande prestanda i jmfr, men den har verkligen fungerat och efter upplåsning och aktivt arbete med uppdateringar så fungerar den mycket bra för mig.

/C

Visst, mitt underlag för jämförelse är totalt obefintligt men bara det faktum att den går en miljard gånger snabbare och funkar som den ska gör att jag uttrycker mig i positiva ordalag. HTCn jag har från min arbetsgivare är någon form av budgetvariant så det spelar säkert in i det dåliga omdömet.

Jag gör bara en enkel reflektion. Min gamla lur=piss, min ajfåån=drottningsylt (än så länge i alla fall) ;)

//F

• Svar 56
  • Visningar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Android alla dar i veckan. Iphone är lite som att köpa en Merca med Trabant motor, allt är fint på ytan med extra lull lull men lyfter man på locket så känner man lukten av tvåtaktsolja och ser tekni

• Har lite svårt för Googles stazi-kontroll så därför säger jag Iphone.

• Den där var nästan rolig.

Publicerat

Min sambo har en HTC Sensation XL...och det är ett helt överjävligt blixtsnabbt dubbelkärnigt monster till telefon. Avis å det grymsta! :D

Min HTC Desire S är väl det närmaste jämförbar med IPhone 3 prestandamässigt...men med fördelen att köra Android ;) Unibody fräst ur ett stycke massiv aluminium känns också trevligt kvalitetsmässigt i näven :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

• 2 weeks later...
Publicerat

Klart som fan du ska ha en iPhone, eller hur Andrée?! ;)

Publicerat

Iphone alla dagar i veckan....min bror har en Samsung och det är inget vidare kvalitet.....dessutom överlägset fler appar. Original eller kopia, Beretta eller Benelli - välj själv!

Publicerat

Har jagat med Iphone 3GS i typ 3 år, bytte nu ut den mot en 4S. Det känns som om problemen med iPhone och kyla är rätt teoretiska - vem (som förvarar nallen i en ficka med kroppskontakt) har självupplevda problem med detta? Som arbetstelefon tycker jag att den är oöverträffad :ph34r:

Publicerat

Jag har med haft en 3GS i över två år och jagat med den, haft den i garaget och på folkracetävlingar och alla handa andra ställen man är och härjar på! Absolut inga bekymmer någonstans, har fått två knappt noterbara repor i glaset så det där med plastskyddframför kan man lätt skippa!! Jag skulle säga iPhone i alla lägen!

Publicerat

iphone 3gs är hur nöjd som helst, inga problem än, vart med på jakt, fiske och i garaget funkar skitbra:) lite halvkass täckning bara med de kan ha och göra med att jag har tre:)

Publicerat

IPHONE punktum.

Har hatt Mye telefoner opp genom årene. Definitivt den beste!!

Eneste telefonen jeg har eid som aldri krangler. Pratet om at den inte tåler kulde er fel. Var på fjellet i 30 minus. Funket helt fint. Tok bilder, filmet og sendte sms/MMS utan problemer.

Jeg bor i skogen helt i utkanten av et dekningsområde. Jævlig dårlig dekning her. iPhone er den enda telefonen som har stabilt signal.

• 3 months later...
Publicerat

Har haft både iPhone och android,htc, rekomenderar iPhone!

iPhone är enklare, snyggare och bättre enligt mig. Känns gedigen.

Men det är ju bara min åsikt, och åsikter går ju isär!

Jag tycker att alla andra märken gör allt för att deras telefoner ska vara så lika iPhone som möjligt, både utseendemässigt och gränssnitt.

Publicerat

Android alla dar i veckan.

Iphone är lite som att köpa en Merca med Trabant motor, allt är fint på ytan med extra lull lull men lyfter man på locket så känner man lukten av tvåtaktsolja och ser teknik från förra århundradet.

Sen så får man bara tanka på Mercedes egna mackar och bara köra på deras egna vägar även om de inte leder dit du ska.

Publicerat

Har lite svårt för Googles stazi-kontroll så därför säger jag Iphone.

Publicerat

Den där var nästan rolig. :wink:

Publicerat

Och Apple är då... !? Kinesiska säkerhetspolisen!? :P;)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Publicerat

Ska lämna in jobbmobilen (xperia pro som jag trivs bra med) på onsdag iom uppsägningen så jag ska fixa eget abonnemang och mobil snarast. Står i valet och kvalet mellan ännu en Android eller en ajfoun. Är redigt nöjd med det utskjutbara tangentbordet på xperia pro:n (som jag skriver detta inlägg på) och är lite rädd att sakna ett slikt nu när jag vant mig vid denna lyx...

Publicerat

Ja...det är faktiskt en grej jag också saknar från den Xperia Mini Pro jag hade för en tid sedan. Ett fysiskt taktilt tangentbord! :)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Publicerat

Det man ska fundera på vid köp av mobil är vad är jag ute efter. Prestanda eller användarvänlighet. Nu hårddrar jag det men är man ute efter det senaste och vill kunna modifiera telefonen så den blir unik och sin egen så är det helt klart någon av alla Android man ska välja, vill man istället ha en användarvänlig mobil som kommer har väldigt lite problem i mjukvaran så är det istället Iphone som generellt är det absolut bästa valet. Det går att hitta plus och minus med alla och därför ska man fundera på vad som är viktigt för mig.

För mig är iphone den som än så länge funkat bäst, jag har testat det mesta på marknaden (en fördel med mitt jobb) men slutar alltid med att jag byter tillbaka till min iphone. Men sen om det står iphone eller huawei på telefonen är oviktigt för mig, så länge den gör det den ska utan en massa problem.

Publicerat

Ska lämna in jobbmobilen (xperia pro som jag trivs bra med) på onsdag iom uppsägningen så jag ska fixa eget abonnemang och mobil snarast. Står i valet och kvalet mellan ännu en Android eller en ajfoun. Är redigt nöjd med det utskjutbara tangentbordet på xperia pro:n (som jag skriver detta inlägg på) och är lite rädd att sakna ett slikt nu när jag vant mig vid denna lyx...

har också en sådan mobil privat men tycker att displajen är riktigt piss...den blir repig fort...denna där skyddsplasten som följer med nötte jag hål på...

annars har telefonen funkat riktigt bra.....

Publicerat

Iphone är fortfarande den bästa telefonen. Min bror kör Samsung och Android och det är bara strul.....jag kör dessutom Mac och Ipad så för min del är det inget alternativ att ens titta på något annat pga synkning mm via Icloud. Jag har aldrig problem med telefonen. Det funkar bara!

Publicerat

iPhone är värd att testa. :)

Mvh

Publicerat

Samsung S3 är riktiga grejer.

Rejäl skärm, bra batteritid och vass cpu.

Jag tycker också att möjligheten med 3xternt microSDkort är värt mycket. Speciellt om man som mig byter tille relativt ofta

Publicerat

Förstår inte varför alla ajfån-användare tycker android är tjorviga. Jag vill kalla det möjligheter. Tänk att inte ens få modifiera sitt skrivbord, förutom möjligen bakgrundsbild. Inga widgets och ingenting.. Citerar min kära svåger. "I-phonen var bra men så jävla tråkig". Av 4 med iphone 4 på jobbet så har 3 st spräckt skärmen och den sista lämnat in 2 ggr pga knappar som slutar funka. Dom kanske inte tjorvar men tappa den inte i backen. För mig som är klumpig av naturen så var valet enkelt

Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2

Publicerat

Själv har jag ju tappat min iFåne otaliga gånger, fortfarande ingen spricka. Visst är det väl förjävligt?

Publicerat
Själv har jag ju tappat min iFåne otaliga gånger, fortfarande ingen spricka. Visst är det väl förjävligt?

Inte helt konstigt, ni har ju snö året om typ. Den landar mjukt :)

Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2

Publicerat

Om jag fick en tia för alla som sagt så..... senaste killen sa "vadå går sönder. Jag har tappat den 1000 ggr". Skojar inte när jag säger max en vecka senare hade han stockholms stadsnät på skärmen. Har sett en gå sönder dessutom. Han satt och mobilen tappades från fickan i golvet. Faktum är att 3/4 gått sönder så och har inte sett nån android med spräckt skärm.. upplever don som ömtåliga men vet inte :). Sorry för drygt inlägg

Publicerat

Men är man försiktig är den säkert jättebra :)