Publicerat Januari 30, 201214 yr Funderade på vad jag skulle göra med min trasiga kolv. Jag fick en ny av försäkringsbolaget efter att ha hittat en spricka i den. Det fick bli en golvlampa till troférummet. Och ja..... Avtryckaren är strömbrytaren. Ska fixa en varbygel nu bara.
Publicerat Januari 30, 201214 yr Är det tänkt att foten på lampan ska likna afrika? i såfall, snyggt. Om inte så kan du hävda det i fortsättningen!
Publicerat Januari 30, 201214 yr Författare Är det tänkt att foten på lampan ska likna afrika? i såfall, snyggt. Om inte så kan du hävda det i fortsättningen! Den är tänkt att likna afrika.
Publicerat Januari 31, 201214 yr Författare Blir riktigt imponerad av både kreativiteten och genomförandet. Tack för det!
Publicerat Februari 3, 201214 yr Skulle också vilja ha en sådan men jag tror att frugan är av en annan åsikt! :S
Publicerat Februari 3, 201214 yr Författare Skulle också vilja ha en sådan men jag tror att frugan är av en annan åsikt! :S Det är oftast så. Som tur är så fick jag göra om halva garraget till "mancave". Där inne bryr hon sig inte hur det ser ut.
Publicerat Februari 3, 201214 yr har sett något liknande förrut fast då gjord av en ak47...tror det blev nån debatt om det passande i att försöka göra vapen "rumsrena"... tragiskt!
Publicerat Februari 3, 201214 yr Författare Verkligen tragiskt! Här är en länk till dom du menar. http://www.design-conscious.co.uk/authors/author-8906-1.stm Mvh John
Publicerat Februari 3, 201214 yr jo, har sett dom också, men den som jag tänkte på hade tagit en riktig (eller replika) och gjort en lampa på samma sätt som du har gjort med bössan..jag hittar dock ingen bild på dom nu!
Publicerat Februari 3, 201214 yr Författare Cool lampa! Blir det Zebraskinn i skärmen eller? Skulle vilja ha det. Men jag har inget över. Får se vad jag hittar.
Publicerat Februari 3, 201214 yr Hur frän som helst Men håller med bregotten "frugan är av en annan åsikt" Skärmen kan ju bli av en "safarihatt" när det är afrikatema
Publicerat Februari 3, 201214 yr Författare Hur frän som helst Men håller med bregotten "frugan är av en annan åsikt" Skärmen kan ju bli av en "safarihatt" när det är afrikatema Riktigt cool idé. Det ska jag tänka på! Får fnula ut hur man ska få ljusgenomsläpp genom den. I orginalutförande kommer ljuset bara gå neråt. Tack för tipset!
Publicerat Februari 3, 201214 yr Riktigt cool idé. Det ska jag tänka på! Får fnula ut hur man ska få ljusgenomsläpp genom den. I orginalutförande kommer ljuset bara gå neråt. Tack för tipset! Du får sluta att resonera som en man ibland. Ta fram det kvinnliga i dig "Det ska vara snygg och då behöver det inte var praktiskt" :lol: Nu får jag väl ta och ducka bakom tangentbordet innan jag får skäll av våra kvinnliga vänner här på sidan
Publicerat Februari 3, 201214 yr Författare Du får sluta att resonera som en man ibland. Ta fram det kvinnliga i dig "Det ska vara snygg och då behöver det inte var praktiskt" :lol: Nu får jag väl ta och ducka bakom tangentbordet innan jag får skäll av våra kvinnliga vänner här på sidan Dina dagar är räknade min vän. Gudrun Schyman kommer googla fram dig vilken sekund som helst!