Publicerat Februari 5, 201214 yr om det är någon intresserad i sundsvall så tycker jag vi pratar ihop oss, kanske finns det någon som vill bara vill kolla på skyttet skriv i denna tråden. film från en omgång. http://www.youtube.com/watch?v=yaSdi7BnL_4&feature=youtu.be
Publicerat Februari 6, 201214 yr Var? Tyvärr är varkens bysse eller skytt byggd för detta skytte men de kan ju altid vara en trevlig utflykt om jag får anstånd från regeringskansliet (frugan).
Publicerat Februari 6, 201214 yr Den enda banan jag vet är i kring som bjuder på 300m är på Blåberget, strax väster om Sundsvall, så jag utgår från att det är där. Roligt om du kommer.
Publicerat Februari 8, 201214 yr Knuffar lite här, så att fler får se och bli sugen =) Vi är nu flera.
Publicerat Februari 9, 201214 yr Författare för er som vill skjuta detta då jag inte är med med tavlor och papper samt inte har skrivare finns alla papper man behöver på baracuda i birsta. tavlor finns billigast hos gesab men känner man en pistolskytt har även han tillgång till tavlor.
Publicerat Februari 10, 201214 yr Dyker inte upp imorgon. Ägnar dagen åt jakt, hundträning o annat ist. De ska ju också hinnas med nå gång
Publicerat Februari 11, 201214 yr Författare vi blev fem skyttar och lite publik också hade letat sig till banan. blev grymt tidsstressad i sista momentet och skjöt några av årets sämsta skott men överlag funkade det. jag trodde tiden höll på att ta slut men var bara förvirrad då det var halva tiden kvar när sista skottet var skjutet. det var jätte roligt och jag ser fram mot nästa gång vi träffas igen.
Publicerat Februari 14, 201214 yr Det där såg ju ganska skoj ut, blir sugen på att hänga med. Skall bara få picatinnyskenan till min nya Tikka..
Publicerat Februari 14, 201214 yr Författare Det där såg ju ganska skoj ut, blir sugen på att hänga med. Skall bara få picatinnyskenan till min nya Tikka.. självklart ska du det. skjut in på 300m så fort du har skenan på.
Publicerat Februari 21, 201214 yr Författare ser ut som ett bra datum för mig nästa månad är 10-11 eller 24-25 pga tävlingar dom andra helgerna. inte 17-18 som det står på baracuda.
Publicerat Februari 28, 201214 yr Författare sön 11e mars kör vi igen. och det blir nog en sväng till sista helgen.
Publicerat Mars 8, 201214 yr Författare Få se om jag hinner. Var ligger skjutbanan? Är ny i byn. blåberget ovanför soptippen nästan ute vid töva väster om sundsvall. kom ihåg att det inte skjuts in på plats. det är bara att ringa om det är något du undrar. 0706621767
Publicerat Mars 11, 201214 yr Författare vi börjar bli ett härligt gäng som skjuter nu, 6 skyttar i dag och resten skjuter sista helgen i mars.
Publicerat Mars 22, 201214 yr Författare jag har en 308 pipa på min sauer nu för tiden men jag har ammo till den om du vill låna.