Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Barnens favoriter.

Featured Replies

Publicerat

1004.gif....var någonstans på vägen gick det sådär snett??

jaja..klart som f*n att dom skulle rösta på vargen om dom bara hade rovdjur att välja på! släng in lite gulliga kaniner eller rådjurs kid så ska dom få se på ett HELT annat Resultat 112.gif

Publicerat

Framgick ju inte vad de fick välja annat än järv, lo, björn och varg. Som att välja mellan pest eller kolera.

• 1 month later...
Publicerat

Det där är det fjolligaste som jag har sett här i Dalarna på mina 17 år. KLart som fan att vargkramare och andra pajaser är hos 7-åringarna och berättar hur gulliga vargar är och lurar i dom allt mellan himmel och jord. Tror knappast att dom hade gjort en sådan undersökning om vi jägare hade gillat vargen. Nej, det är är bara nå fjoll för att få ännu fler jaktmotståndare i Sverige. Det är rent ut sagt FJOLLIGT av dom som har ordnat ihop det. >:(

// "TB"

Publicerat

Ja med tanke på att det är vi som betalar jaktkorten som sponsrar kalaset.....Så känns det ännu tyngre...

Publicerat
Ja med tanke på att det är vi som betalar jaktkorten som sponsrar kalaset.....Så känns det ännu tyngre...

jaktkort vad är det ???  ;D ;)

Publicerat

Vilket lågvattenmärke!!.

Här är en annan artikel om samma utställning - "Vilken är din rovdjursidol?"

Finns kommentarer under artikeln, ex "att använda barn som slagträ i debatten om rovdjur genom att hävda deras positiva inställning utifrån en lekfull utställning i olika tidningartiklar är vidrigt."

http://www.daladirekt.com/web/artikel.php?...&id=2346789

Publicerat

Lika jävla patetiskt som att fråga ett barn i en vårdnadstvist vilken förälder barnet vill bo hos! I den där åldern är man för bövelen ej kapabel att välja ditt eller datt!! >:( >:(

Publicerat
  • Författare
Lika jävla patetiskt som att fråga ett barn i en vårdnadstvist vilken förälder barnet vill bo hos! I den där åldern är man för bövelen ej kapabel att välja ditt eller datt!! >:( >:(

Jag håller med Dig till fullo. >:(

Publicerat

tycker det är dags för jägareförbundet att göra ett mothugg, det finns ingen framtid för jakten om framtidens jägare skall tutas i att vargar är gulliga små kramdjur. detta är det värsta jag har hört! den dagen denna "utställning" kommer till min hemkommun, granne med rättvik. då skall jag starta upp en demonstration eller för sånt här trams vill jag inte att vår framtid skall tutas i  >:( >:( >:(

Publicerat
  • Författare
tycker det är dags för jägareförbundet att göra ett mothugg, det finns ingen framtid för jakten om framtidens jägare skall tutas i att vargar är gulliga små kramdjur. detta är det värsta jag har hört! den dagen denna "utställning" kommer till min hemkommun, granne med rättvik. då skall jag starta upp en demonstration eller för sånt här trams vill jag inte att vår framtid skall tutas i  >:( >:( >:(

Skriv till Jägarförbundet alla som vill och framför Era synpunkter. ;D

http://www.jagareforbundet.se/fran_sjf/oms...skajagarefo.asp

:D