Publicerat Mars 7, 201214 yr Hej Är det någon som vet var i Göteborg man kan köpa kanin till ett bra pris? Jag vet att det finns i saluhallen, men jag vägrar att betala 169 kr/kg
Publicerat Mars 7, 201214 yr Vid tingstadstunnel kan du få dom gratis, medtag egen påse Skämtåsido, tror det är dåligt med det runt gbg. Kanske om det finns något enstaka viltslakteri men de lär nog inte ha mycket bättre priser än i saluhallen.
Publicerat Mars 7, 201214 yr Hej Är det någon som vet var i Göteborg man kan köpa kanin till ett bra pris? Jag vet att det finns i saluhallen, men jag vägrar att betala 169 kr/kg Du kan kapa några kr om du far några mil SO om gbg: http://www.svingsasen.se/page10.aspx
Publicerat Mars 7, 201214 yr Hur mycket vill du ha? Kan nog fixa ganska stora ungkaniner om du styckar själv. PM:a isf Bor utanför Kungälv. MVH//Fredrik
Publicerat Maj 6, 201213 yr Kolla med viltkällaren i Bellyvue Gamlestan,det ligger i källaren i ett hyreshus.han har haft allt möjligt förut allt ifrån duva till krokodilkött.