Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DÅLIG UPPSLUTNING!

Featured Replies

Publicerat

Det var uselt deltagande på rovdjursmanifestationerna om man räknar med hur många vi kunde varit! Men det verkar som om majoriteten anser att "det där får väl nå´n annan fixa"..

Det var vedhuggning, fisketävlingar, fjällresor o gud vet vad när man försökte få folk att engagera sej en enda eftermiddag.

Men kom inte och gnäll sedan, alla ni som hade "viktigare" saker för er...

FinneoTysk

Publicerat

Dåligt och dåligt. Såg att det var 250 pers i Sveg, det är ju 2,5% av hela befolkningen i Härjedalens kommun, vilket inte är allt för illa pinkar tycker jag. Sedan kanske det var sämre på andra håll, det vet jag inte.

Publicerat

Svensken i gemen brukar ju inte springa ut och protestera. Oftast är det de mest extrema av någon åsikt som försöker synas.... Tex Nynazzar, extremvänstern, veganer och djurrättsaktivister.

Jägaren i allmänhet är ju lite mer praktiskt lagd och inser att denna typen av problem inte löser sig genom att vifta med plakat inför döva öron, utan hittar andra vägar att påverka.

Själv knegade jag och dessutom var det väl långt till någon protestsammankomst. Spar hellre bensinkronorna till jakten!

Publicerat

500 personer i Hagfors dök upp. Jag tycker inte det är så dåligt med tanke på att det bor 5000 där.

Och nej, jag dök inte upp. Visst jakten är viktigt för mig men frugan tyckte att jag var så illa tvungen att ta hand om barn i en annan del av Värmland när hon jobbade :(

Hade jag inte varit så illa tvungen att stå i en ishall så hade jag tagit grabben till Hagfors i stället.

Publicerat

Måste ju säga att uppslutningen hittills verkar riktigt bra.

Sen måste jag tillägga att jag inte tycker att man avsäger sig rätten att ha åsikter om rovdjur/rovdjurspolitik bara för att man väljer att inte protestera i detta eller andra sammanhang.

Jag förbehåller mig rätten att gnälla trotts att jag inte var där.

Mvh John

Publicerat

jag tycker att det verkar vait bra. det kanske kunde varit fler kring de större städerna.

men de är väl inte så drabbade heller.

Publicerat

I Skellefteå var det dålig uppslutning. Hadde hoppas att fler skulle komma till Torget. Men vädret var dåligt i lördags, risk förregn osv. Men jag hadde bjudit in massor av folk men ingen var där av dom jag bjöd in. Kan det vara så att folk i Västerbotten tycker att detta angår inte dom att vi inte har så stora problem med rovdjur här.

Visst vi har inga stora problem med rovdjur här men jag for dit för att visa att jag vill stödja alla som bor i områden där rovdjuren framför allt vargen är ett problem. hadde hoppas att fler tänkte så men ack så jag bedrog mig.

Publicerat

Fler måste tänk som dig om det ska vara till nytta. Vi måste hjälpas åt