Publicerat Mars 28, 201214 yr Vill kolla intresset för en bågjägarträff i sommar. Jag bor i Uppsala & har alla förutsättningar för att hålla i en bra träff. Bor på en gård precis vid statsgränsen, har flera stora gräsytor som lämpar sig för bågskytte & uppställning av husbil/husvagn/tält med tillgång till el för dessa. Kan även bistå med några armetält. Har ett gäng buttar & även nått 3d djur, några fler kanske kan ta med ? Så vilka är intresserade av att träffas i juli/aug ? //Gabbe
Publicerat Mars 28, 201214 yr Författare Kom på att jag även har en alt ställe att vara på ett par mil utanför stan, förutsättningarna är väl i stort sätt de samma, men där finns skog för att lägga upp en bana i & det ligger precis vid en sjö samt att det finns stugor att hyra på promenadavstånd Jag har en eventpark där jag har lite paintball & femkamper samt skytteaktiviteter på den marken jag har där, kanske kan vara ett kul inslag
Publicerat Mars 29, 201214 yr Författare 6-7 st säger sig vilja komma vilket är bra, men fler måste vi ju kunna bli
Publicerat April 1, 201214 yr Hej Jag är ny på forumet. Jag har skjutit båge sen i somras och planerar att genomföra bågjägarexamen så snart som möjligt. Jakt har jag sysslat med i ca 25år och ser nu bågjakten som en utmaning och ett komplement till den vanliga jakten. Tränar seriöst flera kvällar i veckan både med compound och traditionell båge. Det vore kul att träffa er med erfarenhet av bågjakt och jag kommer gärna på en träff i sommar. MVH Stenis
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Är inte bågjägarsverige mer intresserade än så så är det inte så konstigt att vi inte har någon bågjakt Får ta det en annan gång isf. Tråden kan tas bort!
Publicerat April 15, 201214 yr jo nog fasen är ja intresserad men vet inte hur ja jobbar eller vart jag befinner mig i sverige. nått datum bestämt?
Publicerat April 15, 201214 yr Författare Inget datum sat, bara att jagville kolla om intresset fanns så kan man planera in ett datum som passar många
Publicerat April 15, 201214 yr Jag hade våldgästat dig utan att blinka och du inte bodde så lååååångt bort! Bra initiativ,synd att det blev dålig uppslutning...
Publicerat April 20, 201214 yr Toppenbra initiativ!! Skulle vara mycket trevligt! Bor ju inte alltför långt bort (Borlänge) Slutet på Augusti kanske? Är i Sydafrika på bågjakt första halvan av Augusti ungefär mvh Jonas
Publicerat April 28, 201214 yr Hej Gabbe! Jo, intresse finns det. Såg tråden nu. Men precis som Broken sa så är jag också på jakt i sydafrika 2 första veckorna av augusti. Vi reser ju till samma ställe! =) Men slutet på augusti kanske? Då har vi nog några färska jaktupplevelser att dryga oss med från sydafrika.
Publicerat Maj 11, 201214 yr Såg den tråden försent,är dock inte bågjägare utan trad 3d och stubbjägare,kommer gjärna om ni har någon träff
Publicerat Maj 12, 201214 yr Författare Slutet på augusti kan funkar för min del, åkte till USA & jagar först den 24 okt
Publicerat Juli 16, 201213 yr Hej igen! Kom gärna med datumförslag för ev träff i slutet av augusti. Skulle va riktigt skoj och hoppas att jag kan deltaga. Det som kanske skulle hindra är jobbet. Mvh Jonas, en skiftarbetare
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.