Publicerat April 4, 201214 yr Författare La till en liten detalj i första inlägget. Tävlingen i tävlingen, dvs JSO, har inga klasser utan alla skjuter i en salig röra. Juniorer och kärringar skjuter med oss andra handikappade.
Publicerat April 30, 201214 yr Författare Så där ja, ett litet hopp i hopp. Ska vi spika JSO på söndag? Blir 10.00 bra eller ska vi börja tidgare/senare?
Publicerat Maj 5, 201214 yr Det verkar som att det finns en möjlighet att jag dyker upp...måste bara smöra lite mer för frugan då jag har varit borta en del i veckan och hon ville ha lite kvalitetstid med sin karlslok.
Publicerat Maj 5, 201214 yr Det verkar som att det finns en möjlighet att jag dyker upp...måste bara smöra lite mer för frugan då jag har varit borta en del i veckan och hon ville ha lite kvalitetstid med sin karlslok. Då är det bara o sätta igång o bregotta nu då
Publicerat Maj 5, 201214 yr Författare .... och hon ville ha lite kvalitetstid med sin karlslok. Perfekt, det innebär ju att du kan åka och skjuta 10.00 it is! Var är alla andra kukhuven som skulle komma imorn? Mycket snack å lite verkstad som vanligt Blir väl bara lindgren och jag.
Publicerat Maj 6, 201214 yr Bregotten kommer Dock envisas ju frugan - dvs jag - att ha kvalitetstid(?)tid med honom så vi väljer med o terrar med kameran - så se till att vara snygga o bra idag
Publicerat Maj 6, 201214 yr Jag skäms som en hund för att jag inte gått upp i ottan och kört drygt 20 mil för detta storslagna evenemang. Jag vet att det är oförlåtligt men jag biter ihop och försöker leva med skammen.
Publicerat Maj 6, 201214 yr Författare Ja, det kanske va tur att det inte blev så många, ni hade behövt skjuta fullt för att ta mig idag. 159 av 160 och 46 i hagelräkningen. Det som svider mest är att jag inte fick tvåla till Pippi Långstrump
Publicerat Maj 6, 201214 yr Tänkte att Herr Tokfan med Hattfan skulle få en chans att vinna...............så jag tog Finspång...........
Publicerat Maj 7, 201214 yr ska man kanske försöka få till en ny jaktsidan open med fler deltagare än 4 forummedlemmear varav 3 sköt? vad sägs om jägarduvan 3/6 i nykvarn?
Publicerat Maj 7, 201214 yr Författare Höpp höpp! JSO är reggat för plåtbingo Då får du veva igång nåt "nytt" i en ny tråd
Publicerat Maj 7, 201214 yr Höpp höpp! JSO är reggat för plåtbingo Då får du veva igång nåt "nytt" i en ny tråd check på det!