Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ännu en tråd om choker.

Featured Replies

Publicerat

Svårt att veta vettu, vet ju inte vad som sitter i nu :lol:

Men jag gissar att det är de vanliga som heter Flush tror jag dvs de invädiga som kräver verktyg. Skippa dem och kolla på Beretta Victory tuber och jämför med Teauge prismässigt, ta de som är billigast typ jag vet inte.

Hittade för några år sen Victorytuber till asbra pris i Shoppen på Öster-Malma.. behövde dock inte dem just då så jag skippade det men man borde nog köpt dem alla faktiskt, riktigt fina grejer för typ 250 pix styck!

Mvh!

Publicerat

Jo har invändiga som kräver verktyg.

Nå du har ju kontakter där på Öster-Malma så fixa ett gäng åt mig. Så hämtar jag dom i Norrtälje eller så tar du dom med när du kommer och tittar på när jag skjuter guding med dom i vår... Om dom har några kvar i shopen vill säga.

Publicerat

Tvivlar på det, var rejält länge sen men jag kan be hustrun kolla hon är där nu.

Mvh!

Publicerat

Fast med tanke på prislappen är väl inte det speciellt chockerande... ;)

Ännu värre är alla dessa "turkomater"... :ph34r:

trodde dessa sprutomater matchade in i turkbössa klassen? :ph34r:

Publicerat
  • Författare

ok f** också ja ja bara att lägga ner i princip

www.shotgunchokes.co.uk

dom hade till ecorten.....vet ej hur kvaliten e på dom

Publicerat

Jo har invändiga som kräver verktyg.

Nå du har ju kontakter där på Öster-Malma så fixa ett gäng åt mig. Så hämtar jag dom i Norrtälje eller så tar du dom med när du kommer och tittar på när jag skjuter guding med dom i vår... Om dom har några kvar i shopen vill säga.

Din drule.. finns choker kvar, hade ju underlättat om jag vetat vad du ska ha för borrning! Du har dagen på dej att uppmärksamma detta och ringa, jag pmar mobilnummer.

Mvh!

Publicerat

Detta var ju humor!

Sako Sweden hade risslat upp en liten butik på Öster-Malma för många många år sen.. Där fanns 4-5 Beretta Victorychokar kvar och det märktes att det var ett tag som de placerades där. De låg typ 270 kronor UNDER Torsbos priser :wub:

Dessvärre fanns inte så många kvar så det vart en Light Full i var till Tolle och Fitzo samt en Skeet till Tolle. Tror där fanns en Skeet kvar möjligen.. Fan såg dem för typ två år sen och var sugen på dem redan då men behövde dem inte och de fanns fan kvar fortfarande.

Mvh!

Publicerat

Detta var ju humor!

Sako Sweden hade risslat upp en liten butik på Öster-Malma för många många år sen.. Där fanns 4-5 Beretta Victorychokar kvar och det märktes att det var ett tag som de placerades där. De låg typ 270 kronor UNDER Torsbos priser :wub:

Dessvärre fanns inte så många kvar så det vart en Light Full i var till Tolle och Fitzo samt en Skeet till Tolle. Tror där fanns en Skeet kvar möjligen.. Fan såg dem för typ två år sen och var sugen på dem redan då men behövde dem inte och de fanns fan kvar fortfarande.

Mvh!

Bra jobbat! Tack till din fru åxå!