Publicerat Maj 22, 201213 yr Om du var med mej och jagade några dagar så skulle du förstå varför jag vill ha syntet... Trä har otrevliga egenskaper, det blir repigt, gropigt, spricker och går av... F*n slår du stocken/kolven i sten när du missar skott mot viltet då??? Mina kolvar/stockar är då lika len som hunden på en kvinnas .......
Publicerat Maj 22, 201213 yr Författare Om jag slog den i sten för varje bom hade jag knäckt en i ren titan utan vidare... Däremot e jag fumlig, klantig, förvirrad, usel på att åka skidor mm så grejerna åker på rejält med stryk... Du skulle sett när jag grävde upp en grävling i ett sandgryt tex, när jag behövde pistolen insåg jag att den låg under en halv kubik sand...
Publicerat Maj 22, 201213 yr man blir lite rädd när man läser en sådan här tråd. Hur ska det gå för rävstammen:ph34r: Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 23, 201213 yr Om jag slog den i sten för varje bom hade jag knäckt en i ren titan utan vidare... Däremot e jag fumlig, klantig, förvirrad, usel på att åka skidor mm så grejerna åker på rejält med stryk... Du skulle sett när jag grävde upp en grävling i ett sandgryt tex, när jag behövde pistolen insåg jag att den låg under en halv kubik sand... :o Ok! Då förstår jag men du måste ha en himla materialvård när du kommer hem när du bär dig åt så. Den där pistolen fick du väl slakta i molekyler? Stackars prylar!
Publicerat Maj 23, 201213 yr Författare Slängde skiten i diskmaskinen... Närå... skämt åsido så är jag som tillägg till mina andra dygder även relativt lat, så sand blåses bort med tryckluft och rost åtgärdas med svinto å wd40... Skulle jag ha en vackert ådrad träkolv hade ja aldrig vågat ta ut den i skogen...
Publicerat Maj 23, 201213 yr Slängde skiten i diskmaskinen... Närå... skämt åsido så är jag som tillägg till mina andra dygder även relativt lat, så sand blåses bort med tryckluft och rost åtgärdas med svinto å wd40... Skulle jag ha en vackert ådrad träkolv hade ja aldrig vågat ta ut den i skogen... Grejor är till för att användas!
Publicerat Maj 23, 201213 yr Slängde skiten i diskmaskinen... Närå... skämt åsido så är jag som tillägg till mina andra dygder även relativt lat, så sand blåses bort med tryckluft och rost åtgärdas med svinto å wd40... Skulle jag ha en vackert ådrad träkolv hade ja aldrig vågat ta ut den i skogen... Det hade inte förvånat mig om du hade plockat ner den i molekyler och kört den i diskmaskinen. Svinto o wd 40 fungerar bra till mycket hör jag, Jag förstår det nu att du aldrig skulle våga ta ut en bössa med träkolv.