Publicerat Maj 9, 201214 yr Fick just sms av sambon att bettan's första valp kom just, å ja e i norge på jobb tills på lördag kväll... Fan, man blir ju nervös...
Publicerat Maj 9, 201214 yr Se där. Finns inget gott med att åka till Norge. Hoppas det går bra med tik och valpar.
Publicerat Maj 9, 201214 yr Författare Fint me oljedollars, annars håller jag med...! Sambon verkar ha fått assistans nu så hon kan kolla både hund å ungar...
Publicerat Maj 9, 201214 yr Ja å pojken fick precis se en liten puh nyss;) Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 9, 201214 yr Med brickavägen. En liten en har även sett spår efter två större uppe mot fligge som inte är helt färsk.. Bådar gott Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 9, 201214 yr Författare Vet inte ännu, frun i huset ansåg att bettan skulle få värpa färdigt innan hon kollade... Så jag lever i ovisshet...
Publicerat Maj 9, 201214 yr Fint me oljedollars, annars håller jag med...! Sambon verkar ha fått assistans nu så hon kan kolla både hund å ungar... Alltid fint med oljedollar Är du med offshore?
Publicerat Maj 9, 201214 yr Författare Önskar jag vore det... Är på byggen i Stavanger, kul å vara plåtslagare i regnets Mekka....
Publicerat Maj 9, 201214 yr Önskar jag vore det... Är på byggen i Stavanger, kul å vara plåtslagare i regnets Mekka.... Stavanger e ju fint som fan Var där på kurs för några veckor sen Hade utresa därifrån tidigare. Testat bergen?
Publicerat Maj 10, 201214 yr Författare Blev 8 st (enl senaste rapporten 01.30) något svajig info om könsfördelningen "det är nog 5 hanar och 3 tikar ev, tror jag"... väntar med spänning på en säkrare rapport.!
Publicerat Maj 10, 201214 yr Önskar jag vore det... Är på byggen i Stavanger, kul å vara plåtslagare i regnets Mekka.... Bergen är väl snäppet värre tror jag när det gäller regnande. Grattis till barnbarnen!
Publicerat Maj 13, 201214 yr Författare Valparnas far smet idag och jagade nalle puh den lymmeln... :-P
Publicerat Maj 13, 201214 yr Valparnas far smet idag och jagade nalle puh den lymmeln... :-P Haha! Vilken rackare att smita och motionera nalle den här årstiden. Är han hemkommen nu då?
Publicerat Maj 13, 201214 yr Ja du får ta och rymningsäkra hundgårdarna nu, det verkar som du har en houndini där hemma... Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
Publicerat Maj 13, 201214 yr Författare Jo, han krockade med en räv som han inte kunde motstå och blev till slut rugby-tacklad och arresterad...