Publicerat Maj 15, 201214 yr Författare Spännande! Jag ska se om det går att boka tid hos Mamima nästa helg och testa min TJT på gris för första gången. boka i god tid bara och se till att du har höga stövlar om du ska in i "sumpen" då den gör verkligen skäl för namnet
Publicerat Maj 15, 201214 yr boka i god tid bara och se till att du har höga stövlar om du ska in i "sumpen" då den gör verkligen skäl för namnet Det var visst nästnästa helg vi skulle bortåt östgötasidan. Tack för tipsen, jag ska ringa och boka tid så snart som möjligt.
Publicerat Maj 15, 201214 yr Författare Det var visst nästnästa helg vi skulle bortåt östgötasidan. Tack för tipsen, jag ska ringa och boka tid så snart som möjligt. tänk på att lars är av danskt ursprung så han kan vara lite svår att förstå ibland men otroligt kunnig
Publicerat Maj 16, 201214 yr tänk på att lars är av danskt ursprung så han kan vara lite svår att förstå ibland men otroligt kunnig Ja, det är just det här med Danskan som gjort att jag dragit mig för att åka dit tidigare Är han enda instruktören? Känns som de skulle behöva vara några stycken nu när de blivit så jädra stora.
Publicerat Maj 16, 201214 yr Författare jo som jag förstod det så är det lars och sönerna som är instruktörerna där men finns inga skäl att inte åka dit
Publicerat Maj 17, 201214 yr ADB.Lars har själv ADB be och få titta när han släpper sina.Ska upp och träna i vår också.
Publicerat Maj 18, 201214 yr ADB.Lars har själv ADB be och få titta när han släpper sina.Ska upp och träna i vår också. ADB?
Publicerat Maj 18, 201214 yr Alpenländische dachsbracke. Aha. Jag trodde det var försök att förkorta "Tysk jaktterrier" för isådana fall är rätt förkortning ADHD.
Publicerat Maj 18, 201214 yr Aha. Jag trodde det var försök att förkorta "Tysk jaktterrier" för isådana fall är rätt förkortning ADHD. +1
Publicerat Maj 18, 201214 yr Aha. Jag trodde det var försök att förkorta "Tysk jaktterrier" för isådana fall är rätt förkortning ADHD. Jasså, jag har annars hört NB....No Brainer...
Publicerat Maj 18, 201214 yr Jacob, ABD (en halv tjt), ja med allt vad det innebär Jag tror säkerligen att du blir nöjd med hägnträningen med tysken! F.ö. så kan jag rekommendera trådskaparen att åka till ett hägn och se flera individer och utifrån det bilda sig en uppfattning. Man ser ju ganska tydligt, finns duktiga wachtlar, duktiga munstrar och jämtar, wachtellaikor men sen finns det en hel del mindre bra exemplar. Men änsålänge har jag inte sett en TJT som inte jobbar kompromisslöst vid hägnbesöken.
Publicerat Maj 20, 201214 yr Jacob, ABD (en halv tjt), ja med allt vad det innebär Jag tror säkerligen att du blir nöjd med hägnträningen med tysken! F.ö. så kan jag rekommendera trådskaparen att åka till ett hägn och se flera individer och utifrån det bilda sig en uppfattning. Man ser ju ganska tydligt, finns duktiga wachtlar, duktiga munstrar och jämtar, wachtellaikor men sen finns det en hel del mindre bra exemplar. Men änsålänge har jag inte sett en TJT som inte jobbar kompromisslöst vid hägnbesöken. Låter kalas, jag är så jädra sugen på att se honom på gris. Han har fungerat suveränt på rådjur så jaktlusten finns där Har faktiskt haft två tjt i jaktlaget som knappt har lämnat husses stövlar.