Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kinestecken från tapatalk?

Featured Replies

Publicerat

Uppdaterade till tt2 och nu blir å,ä,ö kinestecken och krumelurer, dock bara på detta forum...? nån aning om vad det beror på..? Har en s/e experia active.

Publicerat

Måste vara ett virus från min telefon/dator :D

Publicerat

Det är ingen bug, det är ett försök från vår sida att bli lite mer internationella men Niclas och jag kan inte Kinesiska så bra så det kanske inte stämmer alla gånger...

... :P

Skämt åsido, jag vet inte om vi kör den senaste pluggen här heller så det får vi kolla på.

Ingen annan har problemet dock...

Publicerat

Vi kör senaste pluggen, laddade in den i morse!!

//Niclas

Publicerat

Test 夶 ń֠

Skickat fr宠min hemliga Sony telefon via Tapatalk 2

Publicerat

Då har man spenderat 20 riksdaler för att verifiera att klienten är lika buggig som en hobbyapp... <_<

Jag föredrar det vanliga gränssnittet även i mobilen men då har jag tämligen STOR skärm på min nuvarande telefon...

Nåja, de lär göra en bugfix snart om vi anmäler denna och det är nog bra att ha denna klienten så jag kan supporta er framöver.

Publicerat

Jag har ox堰roblem ifr宠ig岮 Det var flera andra ig岠ox堳om jag fattade det som

Publicerat
  • Författare

D lustiga e att i grannkanalen blir d inte pa detta viset, testade me nagra pm a inga problem.

Publicerat
  • Författare

Testade med ett inlagg i deras testforum oxa, bade d och pm funka utan problem...?

Publicerat

Fig kvarst岠problemet

Publicerat

från igår så har jag inte tagit mig in här via tapa talk

Publicerat

D lustiga e att i grannkanalen blir d inte pa detta viset, testade me nagra pm a inga problem.

Det är ju två helt olika motorer så det går inte att jämföra.

IPB integrationen av Tapatalk är uppenbarligen pissigt testad av Quoord Systems Limited som har utvecklat den.

Det är bara att regga sig på deras forum och skicka en felrapport så lär de uppdatera inom kort.

Publicerat

Är det "safe" att uppge kortnummret på tapatalksidan? Har provat en gratisversion men den funkar hellre än bra.

Publicerat

Är det "safe" att uppge kortnummret på tapatalksidan? Har provat en gratisversion men den funkar hellre än bra.

Är det till Android så rekommenderar jag att köpa via Google Play (fd. Android Market), iPhone handlar man väl enbart genom deras egna system gissar jag på...

Fördelen med att använda Google Play är att om du sumpar telefonen eller gör en ominstallation så är det bara att installera appen igen utan att behöva betala igen, det vet jag inte hur de fixar själva.

Men som svar på din fråga så är det absolut safe att betala med kort!

Publicerat
  • Författare

Vad heter d har systemet? Har skickat klagomal men skrev ju inte vilket system som felade...

Publicerat
  • Författare

Idiot e man, du hade ju skrivit IPB...

Publicerat

Idiot e man, du hade ju skrivit IPB...

Tack för att du/ni tar er tid att skicka in klagomål till dem, det är ju enda sättet att få till en fix.

//Niclas

Publicerat

De har nu gjort en uppdaterad klient som förut att den inte har fixat problemet nu även krashar klienten hela tiden... <_<

Inte imponerad av Tapatalk so far...

Publicerat
  • Författare

Nu blir det kinestecken nar jag gar in via webblasaren med och nu pa allt som e skrivet, alltsa inte bara d jag skriver... jag kan inte logga in med tapatalk alls langre o den sidan ja kommer in pa via webb gar d inte lasa pm pa... Min tlf som e mongo eller fler som har problem?

Publicerat

wizard vad har du pillat på nu då :D

Publicerat
  • Författare

Nu kommer ja in via tapatalk igen, men d e fortfarande kinesiska overallt... D positiva e att ja snart e kung pa att lasa konstig text... :-P

Publicerat

Inte Jens utan jag som råddat runt ett tag...

Men nu funkar Å Ä Ä å ä ö !!

//Niclas

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Ha ha, d e sa sjukt...! Nu e d bara amnena som e kinesiska...! Andras hela tiden...!

Publicerat
  • Författare

Nämen, vilken hacker.! :-D

Nu funkar allt som vanligt igen..! Iaf för mej.! Tack å bock.! :-)

Publicerat

Tack hjältar!!! Nu funkar allt för min del - även att göra inlägg från TappadTolk :lol:

Skickat från min MK16i via Tapatalk 2