Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tjoande fotpallsvalpar ;-)

Featured Replies

Publicerat

[media=]

[/media]
Publicerat

Fan va fina!

Publicerat

gaahh vill ha vill ha

Publicerat

Mjooo, lite små söta men syns inte så mycket gråhund i dem kanske en som va lite grå? eller har jag helt fel?

Publicerat
  • Författare

De är ju blandras Plott-gråhund. alltså fotpall från gråhunden o tjoho från plottfia ;)

Publicerat

He he, sekna goingar...

Publicerat

Vilka små gossedjur! :D:wub:

Publicerat

Men tänk om de får gråhundsskall. Så det bara blir ett hest ylande som hörs 50m. ;):D

Publicerat

Tack för den, blev det fart på hela högen..mute knappen tack!

Publicerat

Mycket fina valpar!

Publicerat
  • Författare

Men tänk om de får gråhundsskall. Så det bara blir ett hest ylande som hörs 50m. ;):D

Jo.. ska de hålla på som de gör så blir de nog snart hesa.. hör dem nu där jag sitter på övervåningen och de är instängda i tvättstugan i källaren...

Har flyttat dem ur valplådan till inhägnad i tvättstugan med dörr ut på tomten.

Fast en har visst redan klättrat över kompostgallret. Givet där det är lägre så tiken lätt kan hoppa över..

Blir som vanligt en kapprustning... jag höjer mer o mer..o valparna klättrar högre o högre.

Publicerat

Ja jäklar vilka fina valpar :wub:

Publicerat

Haha goa småttingar :)

Publicerat

Sambon säger att hon kan sitta barnvakt om det behövs... ;) ;)

Publicerat

Ljuv musik och förbaskat fina valpar! Är övertygad att de blivande ägarna har något att se fram emot :D

Publicerat

Men tänk om de får gråhundsskall. Så det bara blir ett hest ylande som hörs 50m. ;):D

Valparna har redan bättre hörbarhet än en grålle tycker :lol:

Riktigt fina men inte mycket spår av spets i dem

Publicerat

Fy fan var man blir sugen när man ser detta.

Sluta omedelbart upp med att lägga ut mer filmer B)

Publicerat

Fy fan var man blir sugen när man ser detta.

Sluta omedelbart upp med att lägga ut mer filmer B)

Ja, det måste dom verkligen göra! :rolleyes:

Man sitter ju framför skärmen och lider av valpsjuka numera. :lol:;)

Publicerat
  • Författare

Nog finns det spår av spets i dem..

Är de på humör.. så åker svansföringen jäkligt högt upp men jag tror inte de kommer bli en krok, men fan vet.. på ett par så pekar den långt fram över ryggen..

Sen har de redan tjockare päls än tiken.

Har nu börjat med att försöka ha kvar dem innanför kompost gallret...

Tre utanför när jag nu kom hem... = hundskit o piss där jag inte vill ha det...

Har nu gjort av med en halv rulle silvertejp i ett försök att göra det halt och svårare med klättringen.....

Fan va de kan producera skit o pink..

Förresten.. nån som behöver nerpissade dagstidningar med hundskit på ?

Har två 240 liters säckar med den varan nu.

Skänkes mot avhämtning :)

Publicerat

Jo.. ska de hålla på som de gör så blir de nog snart hesa.. hör dem nu där jag sitter på övervåningen och de är instängda i tvättstugan i källaren...

Kennel Fritzl?

Du brukar ju inte göra bort dig vad gäller hund, gissar att grållen har sina fördelar, hade det varit renrasigt med en bra hane så hade jag nog kunnat överväga ett å annat grubleri, näää jag har inte kollat på filmen, vet nog vad det kan lura hjärnan!

Publicerat
  • Författare

Om det blir som jag tänkt så blire j-vligt bra.. men var på skalan valpen hamnar är ju omöjligt att säga..

Tanken är en hund med mer finlir i ställandet och sjukt förföljande och stort spår intresse.

Min tik är ju rätt liten för o va plott o grållen snyggt byggd för o va en fotpall...

Kanske blir lagom stora hundar...

Men fan... de är gott gry i bajsproducenterna... Nu börjar de bli j-kligt roliga oxå...

Håller på o fästa mig vid den minsta hanen... :unsure: han e våldsamt trevlig.. kommer direkt och "attackerar"... på vingliga ben o lätt o reta upp med lite brottning med fingrarna. graben har döpt honom till Milton.

Men fan.. sånt ändrar sig ju hela tiden.

Publicerat

Hur fan kan du sätta in en annons utan att kalla dem vid korsningens rätta namn? :lol:

Publicerat

Hur fan kan du sätta in en annons utan att kalla dem vid korsningens rätta namn? :lol:

Fotpallsplottar - eller vad är korsningens rätta namn?

Publicerat

Fotpallsplottar - eller vad är korsningens rätta namn?

De heter "tjoande fotpallar" , eller möjligen "Norsk tjohund". :P Men Niklas försöker sälja dem som gråplottar. :o

Publicerat
  • Författare

Kan ju inte va hur ärlig som helst o skriva skithundar ;)

Lite kul med annonser...

Man får en del intressanta samtal... :wacko:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

Användare som läser detta 0

  • Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.