Publicerat Juli 2, 201213 yr Har inte erhållit mitt, betalade omgående efter att jag erhållit underlaget, vilket iofs är adekvat nog. /Christian
Publicerat Juli 2, 201213 yr Har inte fått det än men det borde ju dyka upp vilken dag som helst. Betalningen är iaf registrerad när jag kollade på https://ripan.naturvardsverket.se/ripanweb/LogInPage.aspx
Publicerat Juli 2, 201213 yr Nope inget jaktkort än men det är då bettall såg att dom reggad betalningen. Så man får se när det kommer.
Publicerat Juli 2, 201213 yr Fick mitt förra veckan. Det är annars bara att logga in på NVVs hemsida och skriva ut ett bevis! Dock saknar jag den utlovade kniven och utskick från SJF!
Publicerat Juli 2, 201213 yr fick mitt jaktkort idag. Det gick ut 2012-06-30... Har mailat dem och hoppas de skickar ut det nya i rappet.
Publicerat Juli 2, 201213 yr Har ej fått men betalat. Har dom inte lärt sig från föregående år, då (var) det sånt problem med utskicken av jaktkort. Hallå Om man vet om problemet fixar man inte till dom till detta år, tydligen inte....... Hur svårt kan det vara. Ja e inte bitter men......
Publicerat Juli 3, 201213 yr Betalade mitt i mitten av Maj och fick hem det häromdagen... Däremot undrar jag om nån har fått medlemskortet ifrån Jägareförbundet? Har betalt mitt, vet jag.
Publicerat Juli 3, 201213 yr Betalade mitt i mitten av Maj och fick hem det häromdagen... Däremot undrar jag om nån har fått medlemskortet ifrån Jägareförbundet? Har betalt mitt, vet jag. Pratade med dom i förra veckan och medlemskorten skulle börja skickas ut i juli.
Publicerat Juli 3, 201213 yr Fick mitt förra veckan. Det är annars bara att logga in på NVVs hemsida och skriva ut ett bevis! Dock saknar jag den utlovade kniven och utskick från SJF! Frågade dom om kniven i förra veckan även om medlemskorten. Knivarna var slut så det är beställt nya, skulle visst få in dom i slutet av juni men dom hadde inte fått in dom. Var visst ett mycket hårt tryck på att skaffa autogiro så knivarna tog slut fort. När det gäller medlemskorten så ska dom börjas skickas ut nu i juli.
Publicerat Juli 3, 201213 yr Kollade och såg att jag betallade det den 8 juni, det är snart en månad sen och har inte fått jaktkortet. Tycker att dom är lite väl långsamma på att skicka ut dom.
Publicerat Juli 3, 201213 yr Fick mitt förra veckan. Ska nyttja det på torsdag för första gången detta år Fick man en kniv av SJF vid autogiroanmälan? o_O