Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Millforce hunting

Featured Replies

Publicerat

Fick ett pris från en tävling från ABC vildmark en ask med amo som skulle delas ut av millforce hunting men det verkar va ett blås företag har blivit lovad två gånger att dom ska komma på stört men det var i april då påstötningar har ignoreras så har jag skrivit på deras FB men det ser ut som om det har raderas :verymad:

Mvh.

Publicerat
  • Författare

Fick lite respons men jag är inte så intresserad längre som ni märker.

Kulmage skrev:

Flex skrev:Fick ett pris från en tävling från ABC vildmark en ask med amo som skulle delas ut av millforce hunting men det verkar va ett blås företag har blivit lovad två gånger att dom ska komma på stört men det var i april då påstötningar har ignoreras så har jag skrivit på deras FB men det ser ut som om det har raderas
icon_twisted.gif

Mvh.

Hej Flex! Det ser ut som jag fått fel adress till dig. Vill du inte ringa eller maila mig så kan vi ta det här eller på facebook istället. Vad är din rätta adress?

mvh Tommy. MFH

Är det ännu en bortförklaring ? jag skiter i priset det är principen hur ärendet har skötts så behåll amon.

Mvh.

Publicerat

Hej!

Jag har helt andra erfarenheter av Millforce, personlig service och snabb leverans.

Att deras am dessutom skjuter riktigt, riktigt! bra i mitt vapen gör att jag kommer fortsätta handla därifrån.

Hoppas det löser sig, jag tycker att du ska prova ammunitionen ändå! :)

Mvh

Cris

Publicerat

FLEX. Ge de min adress :woot:

Publicerat

Jag har fått otroligt bra service av MFH! Köpte en ask med 200gr Northfork i 30-06 precis när dom kom.

Laddningen sköt som en påse skit!!! 3 skott på +10cm. Ringde upp dom o berättade. hade även tagit kort på träffbilden o skickade den med mms.

Tommy tog direkt tag i saken och skickade mig en ny ask med 180gr Northfork och även en ask med 140gr northfork i 6,5x55 som kompensation.

(Hade dessa dagen efter)

Det visade sig att det var något lurt med krutet som dom laddat 200gr med.

Han var väldigt tillmötesgående så något blåsföretag är det inte snack om!

Därimot har dom haft stora problem med försenade leveranser av NF kulor från USA o därmed har dom inte kunnat leverera till kund.

Mvh: Per

Publicerat
  • Författare

Kul att några är nöjda.

Tävlingen var slut 16/4 det är 11/7 nu o Tommy har min licens o mobil nr det är bara o messa om not är på tok o förklara varför det tar tid men bara lovar att det kommer på stört så nu har jag ledsnat han kan behålla amon ville bara dela med mig av erfarenheten.

Mvh.

Publicerat

har oxå bra erfarenhet av Millforce, trevlig personal o snabb leverans. :smile:

Publicerat

De kontakter jag haft med dem har alltid färgats av att jag som kund sätts i fokus och de håller vad som utlovats, sammantaget betydligt bättre kundbemötande än vad som är normalt i den här branschen hos millforce.

Publicerat

Har även jag bara goda erfarenheter från ö-vikarna... ;)

Fast.. Då är man ju modoit också. :cool:

Publicerat
  • Författare

Det tro faana det att man kan ju inte skita i o ge sina kunder sin vara när dom beställer då har man ju ingen verksamhet kvar men det verkar svida när man ska ge bort saker o ting,

Mvh.

• 11 months later...
Publicerat

Skit firma!! gjorde en beställning för 6 veckor sedan inte fått några grejer än! Prata med och då skulle dom ta med till högakusten game fair,, men inte då !

Dom hade glömt det! :verymad:  Man tycker ju att konkurransen i den branchen borde man vara rädd om sitt ryckte. Beställde grejer från Z aim i måndags fick dom igår.

Publicerat

Skit firma!! gjorde en beställning för 6 veckor sedan inte fått några grejer än! Prata med och då skulle dom ta med till högakusten game fair,, men inte då !

Dom hade glömt det! :verymad:  Man tycker ju att konkurransen i den branchen borde man vara rädd om sitt ryckte. Beställde grejer från Z aim i måndags fick dom igår.

Enligt Högbo outdoor så ligger de efter med leveranser tack vare de håller på bygga butik. Sant eller inte ?

Om det hjälper så har jag en ask 6.5 varmint som kan avvaras.

Kanske upplevs klen på björn ?? :happy:

Publicerat

Enligt Högbo outdoor så ligger de efter med leveranser tack vare de håller på bygga butik. Sant eller inte ?

Om det hjälper så har jag en ask 6.5 varmint som kan avvaras.

Kanske upplevs klen på björn ?? :happy:

Åh tack strävis. :thumbsup: . Men det är andra saker jag har beställt som han har lovat skicka men  jag tycker jag har varit generös och väntat för jag har kunnat handlat på andra ställen .. Men nu är det färdigt handlat där :smile:

Publicerat

Jag vann några askar skott för några år sedan och vad jag kan minnas så tog det ingen tid att få dom. Förmodligen var Varminten behandlad med huggorm för det var bra dö i dom också. Hoppas det löser sig Flex

//Mekus