Publicerat Juni 16, 200620 yr Du är kreativ du lalle, måste vara paradiset att få förverkliga drömmar i en välutrustad verkstad?
Publicerat Juni 17, 200620 yr Glöm inte att lägga ut mer bilder på den första också. Skulle vara kul att se den klar. :- MVH L-O
Publicerat Juni 19, 200620 yr Författare Glöm inte att lägga ut mer bilder på den första också.Skulle vara kul att se den klar. :- MVH L-O haller pa att slipa och applisera finish, kommer gora det ett 20tal ganger, innan des ar de int mycket att visa. Mvh Lalle
Publicerat Juli 14, 200620 yr Jag blir extremt imponerad och inspirerad av att se dina bildtrådar här på forumet lalle. Fortsätt med dem! Du vekrar utvecklas till en mycket skicklig hantverkare där borta! Planerar du att återvända till moder Svea och öppna upp vapenshop här så har du nog redan flera stadiga kunder härifrån forumet.
Publicerat Augusti 21, 200619 yr Ser bra utt lalle, men varför valde du en ljus avslutnng på pistolgreppet?
Publicerat Augusti 21, 200619 yr Författare ja, umm, ville expermentera lite, det ar cubansk mahogany.
Publicerat Augusti 22, 200619 yr man kanske har vant sig vid att se mörka avslut därför man tycker det ser lite skumt ut med en ljus bit...snyggt jobb i alla fall...inte dags att bygga en riktig drevjakts pang i 358 win nu?
Publicerat Augusti 22, 200619 yr Författare om allt gar som de ska sa ska jag gora ett (eller fler) pipset till hagelbossan sa jag kan anvanda den som dubble stutsare.
Publicerat Augusti 22, 200619 yr Författare hmm, forstar mig int pa sant, folk som tex onskar folk skit jakt i hopp om att den ska bli good. ???
Publicerat Augusti 22, 200619 yr allting benäms med skit som man hoppas att det ska gå bra med i mina umgänges kretsar hoppas du inte tog illa upp...