Publicerat Augusti 29, 201213 yr Hej! Är de någon här som har något bra tips på.vad man kan göra Me lite andbröst ?:-) Mvh.
Publicerat Augusti 29, 201213 yr Grillat är gott! Annars kan man stka dom inlindade i bacon och köra färdigt i ugnen med lite ädelost över. Se bara till att inte steka/grilal dom för hårt, hellre rött än genomstekt, annars blir det lätt väldigt torrt och kompakt...
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.