Publicerat Oktober 24, 201213 yr Länsstyrelsen i Värmland släppte idag namnet på den nya rovdjursansvarige i länet som skall ersätta Lars Furuholm. Den nya blev Maria Falkevik, hon har tidigare arbetat på länsstyrelsen med rovdjursförvaltning i Västra Götaland! Så ni från Västra Götaland som känner till henne, är människan vettig eller?
Publicerat Oktober 24, 201213 yr Länsstyrelsen i Värmland släppte idag namnet på den nya rovdjursansvarige i länet som skall ersätta Lars Furuholm. Den nya blev Maria Falkevik, hon har tidigare arbetat på länsstyrelsen med rovdjursförvaltning i Västra Götaland! Så ni från Västra Götaland som känner till henne, är människan vettig eller? En snabb googling visar att hon har en del nära kontakter hos NVV iaf...
Publicerat Oktober 25, 201213 yr Författare En snabb googling visar att hon har en del nära kontakter hos NVV iaf... Aa så långt som att googla tänkte inte jag... Hmm ja det kanske inte var så positivt..
Publicerat Oktober 27, 201213 yr Eller så är det just positivt beroende på hur hon är. Som jag förstått det har gamla ansvarig varit med och valt ut henne vilket jag tycker bådar gott iaf, har nog mest hört positivt om den förra.