Publicerat Juli 2, 200619 yr Grattis till oss. Vi blir 1000 medlemmar snart. Otroligt kul att se utveckligen här. Hurra!
Publicerat Juli 2, 200619 yr Grattis till oss.Vi blir 1000 medlemmar snart. Otroligt kul att se utveckligen här. Hurra! Skoj. Och fortfarande ingen vinnare i rovdjursjakten...hurra...
Publicerat Juli 11, 200619 yr Grattis till oss.Vi blir 1000 medlemmar snart. Otroligt kul att se utveckligen här. Hurra! [move]20 kvar! [/move] ;D
Publicerat Juli 23, 200619 yr Men det skrivs väldigt lite för att vara 1000 medlemmar Jo det är skitkul att jaktsidan blivit så här stor Att det skrivs lite just nu är inte så konstigt, när folk inte sitter vid burken så mycket som under höst, vinter och vår. Jag är övertygad om att inläggen kommer att öka kraftigt nu när jaktsäsongen bankar på dörren 8)
Publicerat Juli 24, 200619 yr Jo det är skitkul att jaktsidan blivit så här stor Att det skrivs lite just nu är inte så konstigt, när folk inte sitter vid burken så mycket som under höst, vinter och vår. Jag är övertygad om att inläggen kommer att öka kraftigt nu när jaktsäsongen bankar på dörren 8) Helt rätt Seger. :D :D
Publicerat Juli 26, 200619 yr Grattis älgjävel > Sa åt hustrun att regga tidigare men icke ;D Kul som fan iaf! Mvh!
Publicerat Juli 26, 200619 yr Vad vinner han??? ;D jag har ett par mås och kråkfåglar i frysen... dom kan du få.. (mot porto och expeditionsavgift såklart) ;D ;D
Publicerat Juli 26, 200619 yr 1000 va det passé nu wwwwiiiiiiiiiiiiieeeeeee!!! Bra jobbat jaktsidan MVH/Jocke