Publicerat Oktober 29, 201213 yr Tjena där ute i stugorna! Är inne på att köpa en Snöcamo Jacka, och osökt glider jag in på engelsons eftersom jag enbart har bra erfarenheter utav deras kläder. Såg att Euro-Hunter jackan låg för runt en tusing vilket är den billigaste jag kunnat hitta. Hur är fodret? är den varm? är den värd 1,000kr? Tål den mycket väta? eller har ni något annat tips? Hittar ingen Härkila Kiruna för ett bra pris heller.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Tjena där ute i stugorna! Är inne på att köpa en Snöcamo Jacka, och osökt glider jag in på engelsons eftersom jag enbart har bra erfarenheter utav deras kläder. Såg att Euro-Hunter jackan låg för runt en tusing vilket är den billigaste jag kunnat hitta. Hur är fodret? är den varm? är den värd 1,000kr? Tål den mycket väta? eller har ni något annat tips? Hittar ingen Härkila Kiruna för ett bra pris heller. Hemmasydd efter mönster från anorak. Bara att tänka på att göra den lite rymligare. 1-2 stl större. Det är bara att du köper dig ett mönster till en anorak, vitt tyg och ta fram saxen och sedan symaskinen och sy.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Författare haha jag sy? Jag hade iof syslöjd i högstadiet men det var ju enbart för att få vara ensam med tjejerna och att man kunde imponera!
Publicerat Oktober 29, 201213 yr haha jag sy? Jag hade iof syslöjd i högstadiet men det var ju enbart för att få vara ensam med tjejerna och att man kunde imponera! Då har du inte tummen mitt i handen iaf. Du har ingen tjejkompis som kan sy åt dig? Några hundralappar brukar hjälpa. Då var du inte ensam om det för det hade jag också, men jag sydde då en manchesterjacka bl. a . Lärarinnan var impad också.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Författare Då har du inte tummen mitt i handen iaf. Du har ingen tjejkompis som kan sy åt dig? Några hundralappar brukar hjälpa. Då var du inte ensam om det för det hade jag också, men jag sydde då en manchesterjacka bl. a . Lärarinnan var impad också. Snygg lärarinna? Bra jobbat med jackan i alla fall Tror jag gjorde en tröja och ett överdrag till en fåtölj
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Snygg lärarinna? Bra jobbat med jackan i alla fall Tror jag gjorde en tröja och ett överdrag till en fåtölj Ja, hon var rätt snygg och rätt många snygga brudar i klassen också. Jag gjorde även en ryakudde.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Författare Vi hade ihop med våran parallellklass, det var jag och 22 tjejer Nej tänkte införskaffa en snöcammo jacka för vinterjakten och då är prion att den ska vara varm och att den ska tåla lite väta om det blir nån plusgrad
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Vi hade ihop med våran parallellklass, det var jag och 22 tjejer Nej tänkte införskaffa en snöcammo jacka för vinterjakten och då är prion att den ska vara varm och att den ska tåla lite väta om det blir nån plusgrad Haha! Många brudar i klassen om en kille. Vilt slagsmål om dig. Jag har i regel bara undertröja+tröja och långkallingar och byxor. Ingen jacka. Blir nog varm av skidrandet.
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Författare Haha! Många brudar i klassen om en kille. Vilt slagsmål om dig. Jag har i regel bara undertröja+tröja och långkallingar och byxor. Ingen jacka. Blir nog varm av skidrandet. Synd bara att man hade syslöjd en timme varje vecka annars hade man varit helpoppis bland tjejerna Jo det har du rätt i, få ser hur det blir
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Köpte ett sånt överdrags ställ där ifrån. Tog 2 storlekar större än vad jag har annars. Byxorna är lite stora men det är bra resår i dom. Jackan är mindre så det är därför du behöver köpa ett par storlekar större. Om det är det som du kollar på så är det inte ett varmt ställ utan bara tunnt tyg. Tyst och bra. Så jag gillar det för det priset
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Synd bara att man hade syslöjd en timme varje vecka annars hade man varit helpoppis bland tjejerna Jo det har du rätt i, få ser hur det blir Hm! Dubbellektion. Ja, det räcker iaf för mig!
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Tjena där ute i stugorna! Är inne på att köpa en Snöcamo Jacka, och osökt glider jag in på engelsons eftersom jag enbart har bra erfarenheter utav deras kläder. Såg att Euro-Hunter jackan låg för runt en tusing vilket är den billigaste jag kunnat hitta. Hur är fodret? är den varm? är den värd 1,000kr? Tål den mycket väta? eller har ni något annat tips? Hittar ingen Härkila Kiruna för ett bra pris heller. Kolla på Racerback de säljer ut Pinewoods Jaktjacka Yeti och Bear för 799:- . Pinewood håller bra kvalite tycker jag . http://www.racerback.se/jaktklader-tillbehor/pinewood/jackor/ // Andreas
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Författare Tack för tipset, guld! Då blev ju frågan, Bear eller Yeti?
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Har för mig att det kommer ett stort test av vintercamo i nästa svensk jakt, om du nu kan vänta till dess... Mvh Cris
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Tack för tipset, guld! Då blev ju frågan, Bear eller Yeti? Är det rörlig jakt skulle jag ta Bear jackan stå du enbart på pass då är det Yeti . Själv använder jag Bear jackan och den är jag väldigt nöjd med om jag sen skulle stå på pass då ta jag bara på mig en tunnare fleece jacka under till . //Andreas
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Författare Frågan om man har det tålamodet och om erbjudandet på Raceback är kvar då
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Författare Är det rörlig jakt skulle jag ta Bear jackan stå du enbart på pass då är det Yeti . Själv använder jag Bear jackan och den är jag väldigt nöjd med om jag sen skulle stå på pass då ta jag bara på mig en tunnare fleece jacka under till . //Andreas Är det rörlig jakt skulle jag ta Bear jackan stå du enbart på pass då är det Yeti . Själv använder jag Bear jackan och den är jag väldigt nöjd med om jag sen skulle stå på pass då ta jag bara på mig en tunnare fleece jacka under till . //Andreas Den kommer väl förmodligen användas i en sorts kombination av rörlig och passjakt
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Den kommer väl förmodligen användas i en sorts kombination av rörlig och passjakt Då skulle jag nog valt Bear jackan och tagit på mig en extra tröja eller tunn fleece jacka under när man stå på pass. Såg också det att byxorna till dessa jackor också var nedsatt till 499:- nu , då har man ett helt ställ för 1298:- istället för 2190:-
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Kolla då ofta dessa jackor har dubbla tyg som nöts motvarandra ganska mycket,har swedteams och verkligen inte nöjd med den,Axlarna kommer fara i förtid då tyget nöts där och låter
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Författare Kolla då ofta dessa jackor har dubbla tyg som nöts motvarandra ganska mycket,har swedteams och verkligen inte nöjd med den,Axlarna kommer fara i förtid då tyget nöts där och låter Det ska tas i beaktande, bra tips!
Publicerat Oktober 30, 201213 yr Författare Självklart så var det inte reapris på den storlek jag ville ha....
Publicerat Oktober 31, 201213 yr Självklart så var det inte reapris på den storlek jag ville ha.... Denna??? http://www.blocket.se/pitea/Pinewood_Overdragsdrakt_Snokamouflage_43657256.htm?ca=1_7&w=3
Publicerat November 1, 201213 yr Jag har bearskin ursus. sköna kläder .Lite dyrare men man har ju allt i ett när det är vändbar+ Att det har varit slitstarkt.
Publicerat November 11, 201213 yr har ingen erfarenhet av euro hunts men har däremot ett pinewood yeti snödräkts ställ om du verkligen vill ha en riktitg varm jacka
Publicerat December 28, 201213 yr Författare Vad är mest värt, överdragset eller fodrade jacka/byxor?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.