Publicerat November 21, 201213 yr Hej! Jo jag ska köpa mig ett jaktställ och tänkte höra lite vad ni rekommenderar och har erfarenhet av. Har kollar runt lite och har blivit lite intresserad av Swedteam Jacka och byxa Optifade Gore-Tex. Har någon nå erfarenhet av Swedteam och just Optifade jackan och byxan? MVH
Publicerat November 21, 201213 yr Tyvärr inte Swedteam men däremot Pinewoods kläder har jag. Kör Mufflon och Bearställen. Mycket nöjd med bägge och helt ok priser.
Publicerat November 21, 201213 yr Har nästan bara Pinewoodkläder, tysta, mjuka, och sköna att bära, köpte en Swedteambyxa i höst men den fick bara jaga en gång, stel konstigt skuren och det lät som om man gick i knäckebröd varje gång en buske strök emot.
Publicerat November 21, 201213 yr pinewood och Itab Swedteam och andra dyra märken är över reklamerade
Publicerat November 21, 201213 yr Köpte ett Norsveda ställ med mossy oak kamouflage -04 och det håller än trots att det är flitigt använt. Tyst mjukt tyg som är bra till smygjakten och sköna att gå i