Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bushnell 3-9*56, övriga billiga sikten, nått att ha?

Featured Replies

Publicerat

Det där på länkarna är kinakopior samtliga, du kan få ge mig 500 kr istället så skickar jag en vidare utvecklad version av Maddogs superior optical sighting system till dig, det kommer att vara extremt mycket bättre än de där sakerna i länkarna.

Det är brott mot varumärkeslagstiftningen att sälja de där som Bushnell. /Christian

Publicerat

Duger inte ens att ha på 22:an :P

Publicerat
  • Författare

Jaha okej :/. Vad är Maddogs superior optical sighting system?

Publicerat
  • Författare

Ja inte behöver man köpa dem allra värsta gerejerna för lite jakt iaf, som så många andra prylnissar. Bara man får nå slm funkar

Publicerat

Har du ens tittat på länken, jag tror att du kan plagiera Maddogs design och kanske rent av förbättra den, jag lovar att det är skitenkelt, ja rent av är ett par, ganska många besök på dass en förutsättning.

Men om du vill ha ett super seriöst tips, en vortex viper är ingen dum idè. /Christian

Publicerat
Ja inte behöver man köpa dem allra värsta gerejerna för lite jakt iaf, som så många andra prylnissar. Bara man får nå slm funkar

De sikten du länkar till är ren skit. Duger möjligen som leksak åt nån unge. KÖP INTE! Kan inte nog understryka detta!!!

Vortex Viper däremot som Christian tipsar om är BRA sikten för liten peng.

Likaså Burris Fullfield II. Likaså Redfield Revolution.

Välj nåt ur dessa serier i stället!

Skickat från min ST27i via Tapatalk 2

Publicerat
  • Författare

Bushnell Elite 3000 obelyst, har fått ett av en kompis, vad säger ni om ett sånt sikte då?

Publicerat
Bara man får nå slm funkar

Lyssna väldigt noga nu:

Du kan köpa pålitliga sikten för några hundralappar; begagnade Weaver m.fl. - priset är liksom inte grejen. Nä, precis - priset är inte grejen. Grejen är att den ERBARMERLIGA SKIT du länkar till är så INIHELVETESATANSJÄVLA RÖVUSEL att det är IDIOTI och snudd på jaktbrott att köpa. Man behöver verkligen inte "det värsta", men den MÅSTE vara PÅLITLIG!!!

Bushnellen du har fått är mycket bra: fullt pålitlig, stark som satan och klart duglig för allt utom vak. Jag har själv flera stycken och jag är en petig jävel.

-- Mats

Publicerat
  • Författare

Jasså, så den lämpar sig inte nå vidare till vakjakt?

Publicerat

Nej, riktmedlet är inte tjockt nog så du ser det inte. Kikaren i sig hänger med ett tag in i skymningen, men det hjälper inte när man inte ser riktpunkten.

-- Mats

Publicerat
  • Författare

Okej :) Sätter på kikaren så länge och spar pengar till en belyst kikare senare :)! Sugen på en Bushnell sen, få se vilken modell bara :)! Tack för alla svar!!!!

Publicerat

Okej :) Sätter på kikaren så länge och spar pengar till en belyst kikare senare :)! Sugen på en Bushnell sen, få se vilken modell bara :)! Tack för alla svar!!!!

Du får tänka på att bara för att den är belyst så innbär det inte att den är bra att vaka med. De flesta billigare belysta är för starkt belysta tom på lägsta styrkan. Finns hur många trådar här inne om det som helst! Det är optiken som är avgörande, en beggad äldre obelyst europé är oftast ett mycket bättre val. Ska du vaka gris är det bättre att fixa åtelbelysning. Kolla tips i gamla trådar, läs tester i tidningar.