Publicerat December 19, 201213 yr Nä tepewe,jag sågar inte leupold som kikare,det jag menade är att det är långsiktigt bättre att en gång för alla satsa på kvalitet,å kan man komma över ett typ Zeiss eller liknande för kanske 4-5 tusen så är det liksom en engånginvestering(om man nu inte är prylbög)Sen ska vi nog undvika å prata Skoda,då om nångång får jag,ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig,men fy fan,en sån jävla skit!(men det är absolut endast min personliga uppfattning)
Publicerat December 19, 201213 yr Frölunda har också blitt jävla "göttegrisar"för bra betalt,vill inte jobba,nä fy fan,ja mår illa(go gubbe som ja e)jävla divor hela högen,jag SKÄMS,men aldrig i livet att jag skulle byta till tempelriddarna i lilla jerusalem Hahaha! :laugh:
Publicerat December 19, 201213 yr Ja, det känns som ett bra pris..2400 kr med ringar och fästen, och säljaren betalar frakten.. Visst gör det det!
Publicerat December 19, 201213 yr Författare Nä tepewe,jag sågar inte leupold som kikare,det jag menade är att det är långsiktigt bättre att en gång för alla satsa på kvalitet,å kan man komma över ett typ Zeiss eller liknande för kanske 4-5 tusen så är det liksom en engånginvestering(om man nu inte är prylbög)Sen ska vi nog undvika å prata Skoda,då om nångång får jag,ja jag vet inte hur jag ska uttrycka mig,men fy fan,en sån jävla skit!(men det är absolut endast min personliga uppfattning) Nu är affären klar iaf, och sett till hur siktet kommer användas är jag säker på att det kommer fungera mer än väl för mig =) Skoda har jag inga problem med, lögnaktiga djävla as som säljer bilar med falskstämplad servicebok och ljuger en rätt upp i ansiktet har jag mer problem med..men det är en annan historia =)
Publicerat December 19, 201213 yr Ja,fy fan va folk kan ljuga,ja tillome när dom står inför skranket,usch!
Publicerat December 19, 201213 yr Författare Ja,fy fan va folk kan ljuga,ja tillome när dom står inför skranket,usch! Skranket? Ja, vissa personer är ruttna..men man lär sig väl nån gång